Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 skal ha dåp og "skipper" desserten.. men hvor mange kaker burde vi ha da? er 23 voksne og 6bar fra 1-7år regner med at det går litt mer kake da da... ) -stooor marsipankake -ostekake -verdens beste -gulrotkake -gelekake -sjokoladekake -suksess kake
Hiv o'hoi Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 er jeg dum? eller er ikke kake en dessert? skjønte det ikke helt.. hehe..
snurkle Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg synes det ser ganske passelig ut jeg. Om jeg er usikker har jeg gjerne noe ekstra i bakhånd jeg, som eplekake, muffins eller "kladde"sjokoladekake. Det er så greit med den type kaker, for om det ikke blir bruk for de kan de bare fryses ned og brukes ved en annen anledning. Lykke til med dåp )
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 synes også det ser greit ut.. trodde det nesten var et "must" med kransekake til sånne festligheter jeg....
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 hehe... nei du er ikke dum.. ) hadde egentlig ment å ha middag og dessert (is, karamell pudding o.l).. )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 hadde det i snuppa sin, men ingen som spiste den jo!!!! fryste den ned og endte opp med å måtte kaste den, og det er kjipt... )
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 åå... i min familie går kransekaker ned på høykant... i tillegg er de jo sååå kjekke! for de holder seg jo i evigheter i fryseren !!! tar bare opp litt og litt om det plutselig kommer gjester el.l..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå