Gå til innhold

Hvor finner jeg vintersko i str 20?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kamik har knallgode sko i str 20 (se www.sierratradingpost.com for superpriser)

Ecco har hvertfall, men de er svindyre

Ponny skal ha ned i str 20...

Skrevet

Tror superfit har. Selges på eurosko mener jeg. Kjempegode sko.

Skrevet

eg har kjøpt superfit på eurosko .. i str 20 til jenta mi :)

Skrevet

Hvordan finner du ut norske strl. på sierratradingpost.com/? Står bare 1, 2, 3 osv.

Skrevet

Ecco vinterstøvler på Vinterbro er i str 20. :o)

Skrevet

skoringen selger super fit gore tex sko

Skrevet

Str tilsvarer som så:

str 5 - ca 19

str 6 - ca 20

str 7 - ca 21

osv... Men vær obs på at de som det står Kids/Youth på, begynner på større størrelser, altså etter str 13 begynner det på 1 igjen ;-)

Skrevet

Vi har kjøpt goretex sko til lillegutt på økonomisko til 399 i strl 20. Hadde og noen forskjellige farger å velge mellom

Skrevet

de har friends sko på obs i str 20. Kjempefornøyd med mine jeg. Vind og vanntette.De er av samme materiale , som de som var best i test i foreldre og barn, men med en noe annerledes såle. 249kr

Skrevet

storebror og lillesøster.....Jeg hadde tenkt å kjøpe friends siden de kom best ut i test i foreldre&barn i fjord, men så så jeg at de begynte på str 22. Stemmer ikke det da?

Skrevet

Neida, De har to variater, de små begynte på str18 eller 19. Jeg kjøpte størrelse 21. De var ikke helt identiske som de som var best i test, men selve skoen var av samme materialet og sålen var litt annerledes. jeg kjøpte mine på obs i haugesund,

Skrevet

Jeg anbefaler IKKE Friends-skoene... De er ikke varme nok og er stive å gå i, lillegutt hadde dem en sesong, men både vi og barnehagen var så misfornøyd, ikke minst lillegutt, så de gikk rett i søpla. Du får Kamik og den typen til mindre penger, MYE bedre sko for de små føttene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...