Engel, skatt og lite frø. Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Har noen tips om god stol? (pris spiller liten rolle) Tusen takk;)
Pysa Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Har ammet helt fint i de stolene vi har, jeg. Kjøp deg ei god pute, det holder lenge.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Prøvde en helt fantastisk deilig stol hos junior (vet ikke hvor i landet du bor da) den var ikke så fryktelig pen å se på, men gud så deilig den var å sitte i
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 Bor i oslo området.. Vi har ingen stoler foruten om kjøkkenstoler. Har lyst på en god en på barneværelset som jeg kan sitte i ro og mak når det passer meg...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Er junior en butikk? Har de evn nettside?
Anna Nym :o) Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Har du ikke sofa? Det fungerte fint for meg ihvertfall. Eller i vår seng om natta.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Hehe. Hm. Egen ammestol faktisk? har du ikke sofa? Eller seng? Evt kjøkkenstol?
*Kleopatra Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Contura fra Fjords/Hjellegjerde er helt fantastisk å sitte i, beste stolen vi har hatt. Men den er dyr da. Du kan se et bilde av den i hvitt her:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå