Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg og samboeren min driver å bygger hus, vi har ikke kommet så veldig langt enda. Vi skal gjøre det meste av alt på huset selv. Jeg føler at jeg vil stille opp og hjelpe til med det jeg kan gjøre på huset, samtidig er jeg redd for å gjøre for mye med tanke på den lille. Forrige mandag hadde jeg en ør liten blødning, har blitt litt mer på vakt etter dette. Hva ville dere ha gjort? og hvor mye ville dere ha gjort? (Er 12+ 4 i dag. og jobber ca 75% ++) Vi får en del hjelp av venner og snille slektninger, er så redd for at de skal tro at jeg er lat og ikke gidder å gjøre noe....
Adriansmor med tulla Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 viss du har hatt blødning bør du ta det helt med ro!!!! Er vl ikke verdt å miste sitt barn... kan jo heller hjelpe til litt senere i svangerskapet viss du er iform da... men villle tatt det med ro til iallfall uke 25
Buick Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Har du fortalt det til familie og vennar endå? Viss ikkje ville eg nok gjort det slik at dei får ei forklaring på kvifor du ikkje kan gjere så mykje no. Ville nok også tatt det med ro med tanke på blødninga du hadde. Men dersom alt virkar ok ved ordinær ul, så kan du sikkert trå til litt meir igjen. Rådfør deg med lege)jm for å vere sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå