*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg skal i gang med å fuge fliser etterpå. Men jeg lurer på- skal man vaske over med svamp med èn gang etterpå, eller vente litt? Og silikonen må jeg sikkert vente med til fugemassa er tørr (dag eller to)? Hadde blitt kjempeglad hvis noen kunne svart meg :-))
mammat2goll Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Er ikke mester på dette. Men jeg og samboer fuget badgulvet vårt, da smørte han utover og jeg gikk bak og vasket...
nenja Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ja, jeg får også beskjed her om at det skal vaskes av relativt raskt. Hvis du fuger et gulv på feks 5 kvm kan du fuge hele gulvet og begynne og vaske av der du startet med det samme du er ferdig med å fuge hele gulvet. Ikke la det gå for lang tid, - da blir det vanskelig å få av.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 Tuuusen takk skal dere ha:-)) Har lagt fliser over kjøkkenbenken.... Så da skal jeg i gang når minsta er iseng-gubben vet ingenting, han er på jobb og kommer hjem på tors, til nymalt kjøkken og fliser... hehe..
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Kan tenke meg at gubben blir fornøyd med kona når han kommer hjem da ja Når jeg fliset over benken her så la jeg alt av flis først og vasket over når jeg var helt færdig, er så lite område så da trenger man ikke å dele det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå