Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 møtte en tyr på nett i natt jeg og han er såå søt lurer på hva det er med meg og tyrer om dagen, har aldri kjent noen tyr før jeg ble kjent med deg og mammaLukas her inne jeg.. snodig!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 huffda...hihi...kos deg med han du...hvem vet er han den rette...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 ikke si huff da! får jo helt noia nå hehe.. skal nå først bli litt bedre kjent med han, virker som en fin kar..vi har mye tilfelles.. og han er vel den første jeg har møtt siden croft kom som har forståelse for at jeg faktisk har totalt aleneomsorgen om henne.. men hvem vet, kanskje det kræsjer helt.. er vel ikke noen match made in heaven tyrer og fisker...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 ååå vet du eksakt fdato hihi...kan kikke litt jeg hihi
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 nei har ikke spurt om den ennå.. har bilde da, men det hjelper kanskje ikke stort hehe.. uff.. kanskje jeg bare skal snakke litt mer med han..
Gjest Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 åååå bilde...er ennå bedre...hihi har jo deg og her...hvis du vil da hehe er på sjaman msn nå
Gjest Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 wow...finnes det slike eksemplarer der ute...grip han og hold han fast 4 ever...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 søt du skal nå gjøre mitt ytterste for det ja )))))) og takk ))
Gjest_1001 Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Jeg er enig med sjaman jeg.... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå