Gå til innhold

dritgrei har det - har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihihihi...........så at du hadde sånn dorulldame dritgrei;-))

Jeg husker svundne tider, alle mine venninner hadde sånne hjemme, bare ikke vi..............uhu.............Mye man henger seg opp i når man er ung:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å jada,vi hadde dodame =)

Mormor å.det verste er at da hun lærte meg kunsten å hekle,da laga jeg meg en å...men den ga jeg bort til ei som alltid ønska seg ei sånn.angrer bittelitt på det egentlig.di var jo fine,eller??

=o)

Skrevet

Neeeei, men jeg vil gjerne ha én. Noen som hekle til meg?

Skrevet

ha ha ha ha ha... det er ikke jeg som har det, det er svigermor - men den er helt fantastisk, så jeg måtte ta bilde av den. Kasnkje jeg skulle hekle oss hver vår sånn karomamma???

:-)))

Skrevet

Fniiiiis........tenkte meg nesten det ja:-))

Skrevet

He he, gjerne det hvis du vil. Jeg har bursdag i slutten av mars, så da har du god tid på deg. PS. Har doruller selv :)

Skrevet

ha ha ha ha ha..... dette skal jeg nok klare :-)

Skrevet

Jeg har ikke, men min mor har!!! Gildt rosa og fin!

Skrevet

Sånne ja...de hadde jeg nesten glemt.Tenkte først på en avansert dorullnisse jeg, som datteren kom hjem med fra barnehagen ;)

Men så kom jeg til å tenke på den rosa og hvite damen med knudrete plastansikt...hos farmor og bestefar :) Og de hadde også en gammel do der det var en kjetting som hang ned,med trehåndtak,den måtte vi dra i når vi skulle trekke ned :) Kjempestas og maaaange "doturer"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...