Gå til innhold

Sjaman, lurer bare på noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange barn har du ?

Hvordan går det med deg ? Har sett du har slitt litt med typen/mannen din.....er ting bedre ??

Bare lurer altså, siden jeg har sett noen av dine innlegg så tenkte jeg litt på hvordan du har det nå.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ha 3 barn...på 4 år , nesten 3 år og 11 mnd...mannen sier alltid at jeg har gått gravid hele forholdet vårt hehe...noe overdrevet men ok...

Ting går vel opp og ned og det er som om vi sikke forstår hverandre akkuat nå...lurer på om vi tar oss en pause fra hverandre....vel han mener det er uaktuelt men jeg føler jeg ikke får puste i dette forholdet...

har nesten ingen venner igjen samt at jeg har sluttet i 2 jobber for han...pga at det ble for mye stress og lederansvar...og jeg hadde for mye kontakt med andre menn...

alt fra fastlegen til naboen har interesse i meg eller har hatt og det er til tider slitsomt å måtte forsvare seg...

i alle år har jeg hatt mob liggende på og ALDRI slettet noe logg på dataen men jeg er blitt lei av å må huske HVEM jeg har ringt og hvilke nettsider jeg har vært på...

sjalusi er en sykdom og folk som prøver å kontrollere og manipulere andre trenger hjelp...jeg har bare ikke funnet ut om det er mitt kall i livet å hjelpe han eller hjelpe meg selv...

sukk

ble litt langt dette...men men

Skrevet

Klem til deg, Sjaman!

Jeg trodde og håpet at ting hadde ordnet seg for deg... Uff, nå fikk jeg en vond klump i magen.

Leste de andre innlegene dine her (om vektnedgang og at du trengte klemmer og go'ord) og tenkte jeg skulle sende deg en klem på msn. Men *svopp*, så var du logget av igjen :(

Så da blir det her istedenfor.

Kjenner deg jo ikke, men føler jeg kjenner deg litt likevel. Iallefall nok til å kjenne det i magen... (Rart med det når man ikke lever i paradis selv :S)

Skulle ønske jeg kunne hjulpet deg...

Skrevet

Nei....huff, sjalusi er en farlig ting, kjenner desverre meg igjen i noe du forteller :// Ikke bra å ha det slikt....da er det bedre å være alene, enn hele tiden forsvare alt du gjør!!

Sender deg en stor varm klem, synes du virker som en kjempe snill jente / dame ;) Synes du fortjener bedre!!!!

*Storklemtilsjaman*!!!

Klem bibi:)

Håååååååååper ting bedrer seg for deg snart!

Skrevet

Hey Sjaman,

Stor klem til deg, og håper du finner ut av tingene...

Ikke lett å ha det sånn.... Har vært der jeg også...

Husk: Dine sko skal være av Jern og av Kobber, men som dine dager er - skal din styrke være....

Klem igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...