Gå til innhold

uke 29, hvor mange kilo har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt med 7 kg?

Jeg er redd jeg skal bli kjeeemmmpe stor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

normalt vet jeg ikke, men jeg hadde lagt på meg ca 9 kg frem mot 29. uke...jordmor sa ingenting på det

Skrevet

Jeg er kommet til 29+2 og har gått opp ca 10 kg.. jeg har iallefall fått beskjed om at jeg har hadd en veldig fin oppgang av både jordmor og lege. så jeg er ikke bekymra iallefall!!

Skrevet

8 kilo og er fornøyd med det.

Sjekket papirene fra forrige gang og da var jeg oppe i ca 12 i uke 29. Da la jeg på meg total 20 kilo og håper jeg greier å holde meg under 15 denne gangen:-)

Skrevet

Jeg hadde lagt på meg ca 6 kg da jeg var i uke 29. De siste ukene har jeg faktisk gått ned i kg. Jeg spiser normalt og magen vokser, men har ikke vann i kroppen lengre som jeg var plaget med tidligere. Jeg er i uke 37 nå og har lagt på meg ca 8 kg tilsammen så langt. Tror ikke du skal bekymre deg for for vektoppgangen din! Dessuten tror jeg kroppen legger på seg det den trenger uansett, men det beste er et sunt og variert kosthold.

Skrevet

Er i uke 28 imorgen og gått opp 2kg.. Ikke mye å skryte av, har verdens minste mage! Er i utgangspunktet ikke veldig tynn og spiser som aldri før så kan ikke skjønne at jeg ikke legger på meg!

Skrevet

Hei hei.

Jeg er i uke 30 og har gått opp hele 15 kg! 7 kg er bare barnematen. Det var det jeg gikk opp første gang jeg var gravid på denne tiden.

Da ble det totalt 12 kg før fødsel.

Hva jeg ender opp på nå kan bli ganske spennende...eller?

Forbereder meg på en voldsom slankekur fra nyttår. Mitt livs tøffeste tror jeg. Har aldri vært tjukk, men det er jeg nok nå...selv om det allermeste er magevolum.

Nyt dine 7 kg med GOD SAMVITTIGHET :-)

Skrevet

oi da er jeg den som har lagt på meg mest hittil på denne tråden.

Et i uke 29 og har lagt på meg 14 kg.

Det meste er faktisk magen, har ikke lagt på meg mye noe annet sted og har heller ikke mye vann i kroppen. men jeg er langt over normalen på symfyse-fondus-mål da...

Skrevet

Jeg er i uke 30 og har gått opp ca. 9 kg. Synes det er helt OK og det synes jordmor og lege også :-) 7 kg høres også helt greit ut, synes jeg! Det kommer endel an på om man har et normalvektig utgangspunkt eller ikke for hvor mye det er forsvarlig å legge på seg. Dessuten har du jo ikke sååå lang tid igjen å legge på deg heller. Ville tatt det helt med ro med 7 kg vektoppgang i uke 29.

Skrevet

jeg har gått opp 3 kg :) jeg er 28+2

da jeg gikk med Sander hadde jeg gått opp 14 kg og det var i uke 30.....!

Skrevet

går inn i uke 30 å har gått opp 11 kilo :P Men det går av igjenn jenter ;)

Skrevet

Hadde gått opp 7kg i uke 29. Er nå øyeblikk i uke 33, og har gått opp en kg til, altså 8 kg totalt så langt

Skrevet

Rundt uke 29 hadde jeg lagt på meg 3 kg og var stabilt der lenge, nå plutselig har vekten hoppet, er i uke 38 og har lagt på meg totalt 7 kg. Endelig, det var minimum i følge jordmor.

Har definitivt bare lagt på meg magen og gått ned ellers, gifteringen faller av når jeg er kald på hendene og armer, ben og ansikt er blitt tynne.

Håper jeg legger på meg litt til før fødselen så jeg har litt å tære på til ammingen!

Skrevet

I uke 29 hadde jeg lagt på meg 5,5 kg, er nå i uke 36 og har 6,5 kg ekstra å bære på. Har ikke vann i kroppen i det hele.

Det er veldig individuelt når man legger på seg, noen får det i starten, andre på slutten, men de fleste har størst vektøkning midt i.

Om man er tynn, middels eller kraftig i utgangspunktet, spiller også inn. Selv hadde jeg ca 5 kg mer enn jeg ønsker i utgangspunktet, så jeg håper ammingen hjelper meg ned dit etterpå, i tillegg til lange trilleturer.

Skrevet

7 kg i uke 29 her.....er tynn fra før så jeg var redd det er litt lite, men det er vel ok.Men vekta har vært den samme i en mnd nå, det er vel greit eller....? Fine mål på den symfyse-saken..

Skrevet

uke 34 og 7 kg, men det er nå framover kiloene kommer på meg!

Skrevet

uke 30 her. lagt på meg 20 kg. til nå. Var tynn fra før da, men nå ser jeg litt fet ut ja.Det ser ikke ut til å stanse , for jeg er såå sulten hele tiden.

Skrevet

Uke 33 og pluss 12 kg på meg! :) JM og Lege synes det er helt greit siden jeg var så tynn i utgangspunktet... Men mye er vann, kjenner ikke beina mine igjen... haha..

Jeg har i hvert fall ikke spist noe mer/mindre av noe.. Kjørt helt likt kosthold... Så hva er normalt? Si det... hmmm..

Skrevet

Jeg tulla faktisk!

Veide meg igjen i dag, og jeg har gått 9 kilo, ikke 7 !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...