Gå til innhold

Brukte dere amme-bh-ene heeeelt til dere ikke ammet lengre ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva hvor lenge brukte dere de før dere byttet til vanlige bh-er ?

Haater ammebh!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg elsket ammebhene mine og bruker de faktisk innemellom ennå hehe..sluttet å amme for 11 mnd siden..

Skrevet

Begynner også å bli ganske møkk lei....

dytt!!:)

Skrevet

? Går d ann å elske ammebher ?? *sjokkert* !!

Sist amma jeg i 2 år, tenkte d denne gangen og, men husker ikke hva tid jeg byttet til vanlig bh...6 år siden sist!!

Argh.....støgge bher!

Skrevet

hehehe.. ja de er rimelige støgge.. men så har jeg vært singel gjennom hele ammeperioden og ikke tenkt på annet enn komfor :)

trengte aldri å plages med ammeinnlegg heller, bare amme bh :) hadde lekasje en gang kanskje.. sov aldri med bh heller..

Skrevet

Hehe, ja...de er jo komfetable, er jo singel jeg og...men synes det er finere utpå klær med vanlig bh enn ammebh,....sikkert ingen andre som merker det...men jeg føler meg bedre med vanlig enn amme bh hehe....huff...;)) Jaja =)

Skrevet

hehe.. ja nå gjør jeg det og, men når jeg var ammende, så var jeg såå lite opptatt av verden rundt meg at jeg ikke tenkte på hvordan puppene mine så ut i klær hehe..

når jeg bruker de nå så er det meste når vi er hjemme og jeg bare skal i posten eller på en snar tur på butikken. eller bruker jeg mer hold nå :)

Skrevet

hatet amme bh-ene, taklet ikke bh uten bøyler og uvattert..huff. nei ingenting satt på plass da,for å si det sånn..

Sluttet etter ca 4 mnd.

Skrevet

Jeg brukete det nesten 2 år, hadde noen kjempe gode amme bher. Med spiler og faktisk litt fyll i, om dere forstår.

Hadde faktisk litt push up effekt de jeg hadde. Mye bedre enn de andre jeg brukte i starte.

Men dem kostet også mere enn de vanlige, men betaler gjerne for å få puppene til å sitte på plass:)

Skrevet

Jeg bruker de kun de første to mnd. Etter puppene slutter å lekke, bruker jeg mine vanlige. Det går helt fint det.

Gjest otilie79;)
Skrevet

Nei, bare de første mnd. Syns de var kjempeekle, og minna om sånne kjerringbher:/

Skrevet

Men er ikke det litt vondt når du skal amme somm@r??

Må jo dra enten bhen opp eller ned....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...