Gå til innhold

Vi som hadde fått det til så bra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har jobbet lenge med skånsomme metoder for å få jenta vår til å sovne greit om kveldene. Den siste tiden har det gått såååå bra!!!

Men i kveld var det plutselig vanskelig igjen... Hender det dere har dårlige leggekvelder uten at det betyr noe mere enn at den ene kvelden er vanskelig? Eller spøker det for den gode tiden vi har hatt? Jeg ble faktisk litt lei meg, og redd de gode leggetider er over...

Jeg vet dette kan virke teit, men vi hadde liksom endelig nådd målet vårt.

Jenta vår er 11 mnd. Håper det er greit at jeg spør her, virker som om det er så få med barn nærmere året inne på 0-1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart vi opplever at det er noen enkelt kvelder som er vanskelige, men det har alltid gått seg til. Har bare fortsatt med rutinene vi har hatt og det gir seg i løpet av 1-2 dager her.

Går sikkert bra : )

Skrevet

sånne kvelder har jeg og innemellom, men da bare biter jeg tennen sammen og håper at kvelden etter på er bedre. litt dumt å blir trist og lei seg på forskudd.. skjønner egentlig ikke hvorfor man skal bli trist og lei seg heller jeg da.. det er et lite menneske som skal legges, og er vel ikke alle kvelder du heller får sove med en gang? mye som kan påvirke en kveld og som ikke gjeller igjen neste kveld. ikke gi opp, og tenkt på at det kommer til å gå bra neste gang :)

jeg og croft krangler innemellom, men lar meg ikke bli satt ut av det, sånn hører til foreldre og barn synes nå jeg :)

croft er forresten 22 mnd og skal snart i stor seng, da skal det nok bli leven her hehe :)))

senk skulderne og kravene til deg/dere selv så blir alt så mye bedre :))))

Skrevet

Takk, jenter!

Jeg er nemlig total motstander av alt som heter skrikekurer. Jenta vår har hatt behov for nærhet ved leggetid og har fått det. Til tider har jeg ligger i to timer sammen med henne til hun har sovnet. Nå er jeg fortsatt inne hos henne, men da tar det bare 5-10 min. Som dere forstår så har jeg myyye tolmodighet og vil at alt skal skje på hennes premisser. Det er så godt for meg å se at med tolkmodighet så ordnet barna dette selv! Uten noe som helst ferberkur. Men likevel blir jeg litt lei meg og blir redd vi må tilbake til de to timers kveldene... For det har tatt oss lang tid å komme dit vi er nå:)

Men tusen takk for svarene deres! Så satser vi på at alt er ved det gode i morgen kveld!:)

Skrevet

jeg er enig med deg og liker heller ikke skrikekurer. men hos meg så har det vært litt skriking også har kommet helt ann på om hun har trengt nærhet fordi hun har vært borte en helg eller om hun er trist og sliten, da har jeg sitti på en stol ved siden av senga til hun har sovnet. har hun bare vært umuligus så har jeg ikke hatt tålmodighet og da har hun fått bælje litt fra seg, men da går jeg som regel bare fort ut, ut på verandaen og puster ut litt steam ;) og inn og legger henne ned og tørker tårene hennes.. noen ganger har det holdt en gang, andre ganger har jeg gjort det tusen ganger hehe.. men er alene, så jeg må gjøre det som er riktig for meg også, og har nå heldigvis blitt 100% sikker på hva som er hva. men det tar gjerne litt tid å skjønne.

:)))

Skrevet

Ja, alle må finne ut hva som er best for seg. Og alle viktigst, hva som er best for sitt eget barn:)

Ha en fin kveld, og takk igjen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...