Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Det har lille rosa bevist en gang for alle. Jeg har et par knallrøde og høyhælte sko, som egentlig står litt godt gjemt i en skohylle. Disse er hun stadig borte og titter på og ikveld har hun gjort følgende: Hentet kjole i kommoden sin - helt selv.........funnet frem de røde skoene til mamman, tatt på seg dette, litt hjelp med kjolen fikk hun, gikk så bort i lekekassen og fant frem et knallrødt rytmeinstrument og spilte og danset:-) Vi har ledd på oss brokk her..........noe så morsomt.....vi fikk heldigvis filmet og tatt masse bilder, for slike øyeblikk er jo ubetalelige, men her ser jeg for meg en artig seanse når hun skal konfirmeres:-)
♥Snulder Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Så herlig!!! Tutta vår er også stadig å finne i mors sko! Velger alltid de som har høyest hæler, og blir sint som en ilder når hun ikke klarer å gå mange skritt med dem.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Herlig:-) Lille rosa rappet crocksen til naboen i dag og prøvde å løpe på plenen........hehehehe.......det var skikkelig Donald Duck med STOOOORE andeføtter:-) Hun hadde det ene "trynet" etter det andre, men siden vi andre lo, så lo hun også:-) Vi så på Idol og et let`s dance program isted og da rocket hun nickersen av de fleste.......samtidig som hun klappet og sang/ropte........er jo bare så utrolige morsomme i den alderen de er nå!
♥Snulder Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Ja helt klart en flott alder! Ho mi er litt ute av rutinene akkurat nå, så alt er litt vrangt... Det er slik før- og etter ferie modus her.... Bading er pluselig kjempeskummelt, og hun nekter å legge seg før pappa har kommet og sagt natta.... Ikke greit når hun er så sliten at hun nesten ikke klarer å holde hodet oppe.... og pappa er og ser på bil....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Nei uff da, men det er helt typisk etter at mamman og pappan har vært borte en stund:-) Plutselig så er alt tilbake til normalen igjen, fortere enn en aner:-) Lille rosa kan være sånn etter en dag borte fra oss hun;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Lagt ut bilde av henne på facebook:-))
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 så morro da =) Små prinsesser som danser er bare hærlig.å i den alderen gjør di jo så mye nytt.jeg er sikker på at brokken du lo på deg kommer tilbake oftere og oftere =D
Karomamma Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Ha ha ha, herlig bilde!!! Hun er bare skjønn, lille rosa Alle mammas sko er populæer hjemme hos oss også, det være seg tøfler, høye hæler eller bunadsko (!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2007 Kanskje hun kunne stilt opp som kordame for deg Karomamma:-)) Hun har ganske høy lyd når hun setter igang for fullt, og rytme til tusen:-)
Karomamma Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Ho ho, høy lyd liker vi Karosnuppa har fått syngekonkurranse her nede i sør av lille kusine som er akkurat like gammel som lille rosa. Hun har også bra stemmeprakt og brøler på! De to kusinene er så søte sammen, har herjet og lekt i hele går og i dag!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2007 Utrolig morsomt:-))
Dailis Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Hehe, utrolig herlig! Og så godt dere fikk det på film. Hehe, det blir sikekrt morsomt til konfirmasjonen ja. Mammas sko er kult ja. Her har jeg faktisk tre gutter jeg til stadighet finner i mine sko. Eldste har sluttet å taå på seg de høyhelte da, men han stikker av i skoene mine, for de er jo nesten samme str sier han, hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2007 Hehe, og sambo stikker av med mine!!! Han bruker 44 og jeg 39!!! Men disse gummi ala crocks er jo som strikk vet du:-)
Plutseliten :) Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Morsomt,tenker det var litt av et syn Utrolig hva de kan få frem i oss disse små....latter,glede,stolthet...og brokk
Dailis Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Hehe, det er sant. Mannesaken stikker av med mine slike ala crocks sko. Knallrosa! haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå