Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Blir gal!! Må fremdeles sove med BH og ammeinnlegg selv om minste gullungen er 8 mnd. Er så utrolig "lettmelket" at det fosser ut :-( Han får jo ikke pupp om natten lenger, men ofte ca kl 06 for å få han til å sove litt til. Husker jeg måtte bruke det lenge med eldstemann også, men husker ikke helt hvor lenge. Når har dere andre sluttet å sove med BH...? :-/
olla Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg sov også leeeeeeeeeeeeeng med bh, og var drittlei på slutten!! Og min mann synst også at det var litt kjedelig.... Men jeg lakk og lakk, og da var det eneste alternativ, selv om jeg prøvde meg mer enn 1 gang uten.... Husker ikke helt når jeg slutta, men hadde den på ihvertfall i 7-8 mnd!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ja, jeg får helt kvelningsfornemmelser... :-/
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 ååå bare tenk på alle de som gjerne går rundt med ammeinnlegg og bh hehe...vet det er kjedelig og at man er lei...men tenk på det du gjør hehe klem til deg...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 He he, nekter å tro at noen vil det... ;-) Men ellers våkner jeg i en dam. Klem til deg. Håper det går greit med deg!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 joda går nok skal du se...hvor lenge har du ammet nå???
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 He he, i all evighet... 1 år med størsten og 8 mnd med småen. Er jo koselig også, men hadde vært greit å sove uten tvangstrøye.
TurangaLeela Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg og hadde det sånn.. Ta på deg en strechy singlet og legg ammeinnleggene i den.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Ja, har vurdert det. Skal kjøpe en sånn! *vil være helt fri..*
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 du er ikke alene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! småen her er "bare" 3mnd da, men er så lei jeg og.. ammeinnlegg 24/7 jah... ( men denne gangen har jeg masse masse melk da... men hadde vært SÅÅ deilig å lagt seg uten en kveld! *sukk*
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Samme tanken slo meg her i dag.. Er så drittlei.. Og enda mer lei av å gå med vaskekluter, vanlig amminnlegg duger ikke for min del.. Når vi ska ut å shoppe bruker jeg dobbelt sett med ullinnlegg, men det holder knapt til vi er hjemme igjen..
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Ei venninne av mæ la et tykt håndkle under seg i sengen og sov naken. Sparte madrassen for søl, men ble jo endel håndklevask da.. Selv syns æ det e godt å ha på BH med mine kjære ullinnlegg inni. Vi har det temmelig kaldt på soverommet og æ e livredd for å fryse på mæ "jurbetennelse" nå når æ endelig har fått teket på det her med amming. Snuppa hadde lagt på sæ 1200 gram på 6 ukerskontrollen. (i forhold til fødselsvekta, egentlig mer siden hun gikk end en god del de første dagne) Da guttongen var 6 uker hadde han lagt på sæ ynkelige 800 gram, og de neste to ukene 30 gram så da ga æ opp hele ammoinga etter råd fra helsesøster!!! Så ahn ble flasket opp på mme.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Urettferdig at det skal være sånn forskjell på folk... Ungen er jo 8 mnd, og får ikke pupp mer enn 4-5 ganger i døgnet. Likevel må jeg sove med tvangstrøye! Grr!! ;-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Har prøvd det, men håndkleet blir jo vått og kaldt :-/ Brr!
Monajenten Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Hmm, så kjedelig da:-/ Har ikke brukt ammeinnlegg på maaange måneder, og sover sjelden med BH........:-s
Monajenten Skrevet 9. september 2007 #19 Skrevet 9. september 2007 Wooooooppppssss *gjemmer meg bak sofaputen*
Gjest Skrevet 9. september 2007 #20 Skrevet 9. september 2007 Ja, det bør du!! *tusler snart til sengs med den jævla bh-en på*
Monajenten Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 Til sengs nå????????????????? :-o :-o :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå