Gå til innhold

du klatten :-)

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke du skryte av bildene på facebook???

Jeg vil så gjerne at du skal si at de er fine, for jeg gråt da jeg så at jeg så ut som ei dame på 83...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de nye bildene altså.... he he :-)

Skrevet

Kan jeg få lov til å skryte uten at du ber om det??? ;=)

Jeg synes de var flotte og ikke minst artige!!!! Jeg tenkte umiddelbart at "Oi!!! Kunne ønske vi tok slike bilder jeg!!!" Vi har bare de sedvanlige oppstilte....

Ps... så ingen damer på rundt de 80 der jeg!! Bildene viser ei vakker, ung og lykkelig jente/dame!!

Skrevet

Da må jeg stikke inn og titte nå!!!

Skrevet

Tullehøna!!!

De er jo knalltøffe:-)))

Og om jeg hadde vært så sprek når jeg var 83 hadde jeg jublet høyt;-)))

Synes nesten et par av dem var litt på kanten for en 83-åring...................hahahahahahahahahaha;-))))))

Skrevet

Og du......husker alle bryllupene jeg var i på 80 og 90-tallet........hjelpeseg............der så brudene ut som 80-åringer altså! Med disse grusomme bløtkakekjolene og permanenthår...............oioioi........det var tider du:-)

Morsomt når man møter dem igjen nå, de ser faktisk yngre ut enn noensinne...............men jeg tror det gjaldt alle de andre selvfølgelig, ikke meg;-))))))))

Skrevet

Sniker meg inn og roper "KNALLTØFFE BILDER", dritgrei!!! Du er kjempefin på bildene!! Ikke mye 80-åring over motivene der, synes jeg :)

Skrevet

så snille dere er, nå ble jeg glad... litt trist å gråte av sine egne rynker ha ha ha ha, gjorde det i går jeg :-)

Skrevet

Vet du Småen?! Smilerynker er fint!!! Men som kvinner flest så er vi forferdelig kritiske på oss selv....

Jeg hentet bryllupsfotoalbumet vårt i går... det ble sendt pr. post pga at butikken stenger 1 mnd for eierskifte. Vi ble i utgangspunktet lovet visning av bildene før vi valgte ut hvem vi ville ha i albumet. Dette ble som du sikkert skjønner ikke gjort. Ett par av bildene er slik ståpels-fy-søren-dette-skal-jeg-ALDRI-vise-frem-typen........resten er ok... Men gjett om den fotobutikken får en jobb å gjøre når de åpner igjen da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...