Gå til innhold

Hvis mannen din var utro, ville du flyttet hjem til moren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ville du blitt i huset og sørget der alene/sammen med venninner? Og hva med barna, er det riktig å ha de der eller bør en ha barnevakt i den første "sjokk-fasen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer sikkert an på....

Skrevet

Tenkte forresten jeg skulle la være å kommentere det noe videre, men jeg klarer ikke å dy meg. Skjønner ikke du at innlegget ditt er dumt fra begynnelse til slutt?

Skrevet

Nei, da kunne han ha flyttet ut. Hvor hadde vært meg knekkende likegyldig.

Skrevet

Fordi det kommer an på.

Skrevet

det er mye som kommer an på:) det var da ikke unaturlig å spørre om dette, men mitt svar er vel også at det kommer litt an på. Mener du da etter at mannen har flyttet, eller før?

Skrevet

Haha! Nei! Jeg ville tuppet han i ræva! Så kunne han fått kommet innom og vært pappa om ettermiddagene. Selv om det er hans hus.

Skrevet

Og hva er galt med at gubben har røslet litt i andre mus med laksen sin... Hvis du tror du har enerett på kølla og at mannfolk gidder å leve monotont, så er du ganske pateitsk og tett i pappen.. Dessuten med slike holdninger som du viser her inne så forstår jeg godt at gubben din nyter andre sengepartnere enn bare deg:-)

Skrevet

Mannen har flyttet ut. Det er ikke det , skjønner at man er i en krise og gud forby at jeg kommer i en sånn situasjon. Men når en er voksen og har barn, må en liksom stå i hverdagen allikevel. Dømmer ingen! Bare lurer på om noen har erfaring, synes endel jenter er litt vel avhengige av mødrene sine, og for meg er det så uvant.

Skrevet

Yppert: Hadde det vært ok om dama/mannen din drev med hor?

Skrevet

vel.. nå spør du jo en notorisk horebukk om det er greit:-) Selvfølgelig synes jeg at slikt er greit!! Vi er jo dyr alle sammen og med de religiøse holdningene som herjer blant monogamiet så er jeg den som velger å ha et avslappet forhold til sex, forhold, antall partnere osv osv:-) problemet i dag er vel at vi alle er potensielle kandidater til å ha sex utenfor det forholdet man er i, og problemet er at dette liksom ikke er akseptert. Jeg kaller dette for å undertrykke lyster og følelser:-)

Skrevet

ja, nå vet ikke jeg hvilket dyr du stammer fra; kanin kanskje. Vi andre mennesker stammer stort sett fra apene. Det er ok å ha et avslappet forhold til sex osv, så lenge et par er enige om det - er min mening. Ok, du er notorisk utro, er det sånn at du har kommet jublende hjem til kjæresten etter å ha lagt ned enda et "offer", og muntert feirer det hele med et nummer i senga?

Skrevet

jepp, kjempe sikkert!:)

Skrevet

plutselig handla det hele om dr Yppert..

Skrevet

nei ellers takk.

Hadde kastet han ut. Barn bør få bli der de hører til.

Skrevet

Hadde rundknulla gubben og sendt han på dør! Jeg flytter ingen steder!

Skrevet

Flytte 50 mil fordi gubben hadde pult? Neppe. Tror ikke jeg hadde kasta han ut heller. Ikke sikkert at det hadde blitt så koslig i heimen, men mennesker er feilbarlige. Og jeg er flink til å tilgi.

Skrevet

Voksne mennesker flytter da for pokker ikke hjem til mor så fort livet blir litt komplisert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...