Pysa Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Dytta borti feil knapp på hårklippermaskinen, og nå har sønnen min bare en snau mm hår igjen...... Jeg som syns det er altfor snaut med 7mm..... HYL OG SKRIK!!!! Gutten er fornøyd, har fått sin belønnings-is og syns sveisen er fin, faren (innom på samvær) dør av latter, lillesøster hylskriker i senga (sikkert fordi ho kjenner dyp sorg over brorens tapte lokker) og jeg sitter her og venter på påske og mørke, brune krøller...... *gråte*
Trulte76 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 uffda..men du kommer sikkert å le av det senere Å heldigvis så vokser det ut igjenn da )
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ikke meningen å le, altså, men for et kaos!? *knis* Vel, du får trøste deg med at det finnes verre skjebner, vær glad han ikke er jente;0)
It's all about me Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 He he, har gjort akkurat samma tabbe engang, var forvila ov at det omtrent ikke var hår igjen på lillegutt etterpå. Men det vokste heldigvis fort ut igjen, og maser mannen om at vi må klippe han igjen snart.
Mrs. X Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Du slår ikke meg da....en gang gikk maskina i stykker midt i en klipp, dette var selvfølgelig en lørdag kveld, så måtte vente til mandag etter jobb for og kjøpe ny maskin....(ja han måtte i barnehagen med halvklipt hår *flaut* *flaut* *flaut*) Men jeg har gjort noe verre og, jeg har klipt han i øret. Jepp, det klarte jeg, skulle bare ta det lille håret rett over øret med saks og det neste jeg ser er at det blør fra øret, det gikk noen sekunder så hylskriker han og først da går det opp for meg hva jeg har gjort. Da felte jeg noen tårer og, og hadde dårlig samvittighet i laaaang tid etterpå. Stakkars lille gutten.(det ble bare et lite sår, men alikevel) Så etter det har jeg aldri klipt han igjen, det er det pappan eller tante som gjør:)
Pysa Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Og det verste er at det er MIN skyld - kan jo ikke kjefte på NOEN for det!!!!! Argh...... Men må jo smile og skryte og si "sååå fin du ble".......
*Mi tesorito* Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Hehe... trodde ut ifra overskrifta at du hadde gjort noe heelt FORFERDEIG!!! Håret vokser ut igjen vettu;)
Pysa Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 Nei, det gjør jo ikke det! Det ser ihvertfall ut som om det står helt stille! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå