Gå til innhold

Sånn greie som holder smokken på plass om natten...


ozgirl

Anbefalte innlegg

 

Har en kjempesnill datter som sover natten, rundt er blid og fornøyd generellt en veldig snill baby. De siste ukene har hun holdt oss ganske mye våkne om nettene fordi når smokken detter ut at munnen så setter hun i gang og olstre og styre i sengen. Dette kan skje flere ganger i timen til tider hele natten igjennom. Begynner å bli ganske utslitt av alldeles for lite søvn.

Så nevnte moren min at det faktisk er en sånn ting som holder på plass smokken om natten. Noen som vet hva det heter og hvor jeg evt kan få tak i det?? Eller har noen gode råd å komme med.

 

Flytter inn på eget rom i dag, får håpe det hjelper...litt iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Vi pleier å la vesla ha en gasklut inntil ansiktet slik at den støtter smukken og hindrer den i å falle ut.. Har ikke hørt om det andre du beskrev. Problemet nå er at her har hun lært å ta UT smukken, men ikke å få den inn igjen, men det er ikke mer enn 1 - 2 ganger å gi smukk før hun sover søtt.

 

Kanskje litt å stjele tråden din, men jeg har lurt veldig på dette om å flytte henne på eget rom. Hun har sovet urolig og våknet om natten i noen uker nå, og grøt til kvelds har bare litt effekt. Før våknet hun mellom 08.00 og 09.00 nå kan det være alt fra 03.00 til 07.00. Vil gjærne ha litt tilbakemelding på hvordan det gikk, så kanskje vi prøver det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Flyttet henne inn på eget rom på søndag og det gikk kjempebra! Hun våknet kun 2 ganger første natten å ville ha smokken og det samme i natt. Så kan anbefale det! Jeg er tror nok at hun våknet så ofte fordi hun merket at vi var der.

 

Deilig å ha soverommet for seg selv igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...