Gå til innhold

Go` boken... Bra klubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er medlem der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var medlem det første året til snuppa !

Klubben er ok , men for oss er det bedre å kjøpe de bøkene vi syns er bra på bokhandelen ! Da får vi det vi ønsker , og det snuppa liker !

Vi er foresten medl. av den ABC bokklubben til Goboken ! Litt teite bøker , men noen faller i smak.

Skrevet

Har vært. Ok bøker, men synes de har like bra bøker på bokhandelen!

Skrevet

jeg var medlem med første og bella er allerede medlem=) men de første bøkene er best så jeg bruker å melde meg ut etter første pakka... de baby bøkene er supre=))

Skrevet

Jeg er men synes ikke det er så veldig bra da! Greit nokk:)

Skrevet

Snuppa vår var medl første året, helt ok bøker liksom.. Men meldte henne ut... synes pakkene kom litt for ofte også.. (hver 3. uke??)

Nå er hun medlem i bokkubbens barn.. der er jeg kjempefornøyd, er kjempe enkelt å avbestille pakkene (e-mail el sms).. har avbestillt mange pakker å heller kjøpt fine bøker som de har på netthandelen sin =)

Skrevet

Vi var medlemer en lite stund men har nå meldt oss ut. Synes det var mye tull som kom etter den første bok pakken, som forøverig var veldig bra. Finner mye bra i bokhandelen:)

Skrevet

Har vært, men ikke nå lenger. Det ble vanvittig med bøker! Kom jo som haggel! Noen bøker er veldig kjekke, andre bare tull. De beste go`boken bøkene blir solgt i en butikk i distriktet der jag bor, så jeg kan heller gå dit å kjøpe i steden for å betale for all slags tull...

Skrevet

Har vært medlem både med 1. mann og nå med 2. mann. Alle bøkene har vært kjempesuksess, og puslespillene også. Men så har jeg avbestilt mange pakker også, da. Litt stress, siden du må sende e-post. Bokklubbens Barn er enklere siden du kan avbestille direkte på nettet. Men i motsetning til Bokklubbens Barn kan du jo melde deg ut når som helst - allerede etter den første pakken hvis du ønsker det.

Dette er bøkene som jenta mi har digget:

SE!

Farger

Dyreunger

Hei! (med lydknapp)

Ha det! (med lydknapp)

Dyrelyder (med lydknapper)

Fem små andunger (fast hver kveld)

God morgen! God natt!

Også digger hun de to puslespillene vi fikk i velkomstpakken da hun ble medlem for andre gang. (Hun er to år nå.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...