Gå til innhold

Mye "rart" som skjer i magen.... ;) Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 11+4, og frem til nå, har jeg ikke hatt noe mensmurringer eller lignende i det hele tatt!

Men, igår ettermiddag begynte det plutselig å "skje" ting her... Har hatt mensmurringer og bittesmå stikk sånn til og fra, og det varer fortsatt.. Beroliger meg selv med at det er helt normaaalt, fordi at livmoren er på vei opp av bekkenet, men...så er det alltid et men....Har hørt at det er disse båndene som strekker seg, men jeg kjenner dette i selve livmoren.

Er det normalt nå? Har ikke hatt blødninger eller noe, så det er sikkert ikke noe farlig.. Men, er jo greit å få høre av dere andre at det (forhåpentligvis) er heeelt normalt... Er jo snart over den "trygge" grensa og greier... (Må ikke skje noe nå da)

Det jeg skal frem til, er det noen som har hatt det på samme måte? Og når ga i tilfelle, denne "strekkingen" seg??

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg tror nok det går bra med deg... Er selv i 11+2 og tenker jo å på at man snart er på "trygg" side og redd for at det skal gå gale nå. Håper imidlertid og tror at det skal gå bra denne gangen når det har gått så langt og spesiellt når jeg ikke har hatt hverken blødning el l.

Tror vi skal la være å bekymre oss så veldig jeg......

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...