Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Å bestille på nettet er billigere enn å kjøpe i butikk. Så dersom du har tenkt å både el-teste og kjøpe noen g-tester, så lønner det seg å kjøpe på nett babyklar.no babyornot.no
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 eller på billige-tester.no der har jeg kjøpt mange ganger. og er kjempe fornøyd:)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 IKKE BUTIKK!! Mannen min skulle ut å kjøpe en test i går, han valgte å gå på det apoteket som ikke ligger i senter sånn at han ikke skulle møte "kjente" Det var en kunde som gikk når han kom, såg ingen i lokalet. Om kvelden ringte en kollega av meg og spurte om vi skulle bli med ut, som sant var svarte jeg at jeg var ikke i form så vi ble hjemme..., da svarer han, skal du vere hjemme de neste 9 mnd!!! Vet ka mannen din var å handla i dag!!! Utrolig frustrerende!!! Følte at vår lille hemmelig ble spredt i hele lokalsamfunnet...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Huff så kiipt. Men litt ekkelt av de som ringte da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå