ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hun som hang endel på juliklubben... Skulle så gjerne ha prata med henne! :-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hun og noen andre juli-mammaer har laget et dytt forum, men vet ikke helt hva det heter. Men hun er innom av og til : ) Kanskje du kan sende henne en pm ? Klem Viktoria (fikk en gutt)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 Takk for tips. Var innom juliklubben, og der fant jeg noe om det ja... Nytt nick du, da?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Ja. Greit med litt forandringer : ). Det gamle nicket har jeg fra BiM, da jeg trodde det var ei jente i magen. Derfor ble nicket Viktoria den gangen : )
-carina- Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Tuddelutt! Så koselig å bli ropt etter da! ) I dag har jeg vært en tur hjemme hos mamma, kost meg i finværet... ) Vi juli-damene er mest inne på det nye forumet vi har opprettet. Men titter innom småtroll 1-2 nesten daglig da. Bare ikke så ofte jeg skriver noe her lenger... ) Hvordan går det med deg og jenta di, da?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 Der var du, jo ;-) Sender deg en PM nå :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå