Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 han er litt over 3 mnd nå... grøt syntes han ikke er noe serlig. men banan er jo litt mere smak i???
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hvis du uansett trenger å begynne med fast føde kan du nok like gjerne begynne med banan som med grøt vil jeg tro, eventuelt spe ut med mme eller mm sånn at det blir lett å svelge. Men husk at det tar litt tid før babyer lærer seg til å like nye ting. Dessuten er så små ikke i stand til å svelge vanlig grøt sånn som større babyer, så den må være ganske flytende for at det ikke skal bli ekkelt.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 oy det viste jeg ikke... har gitt han tykk grøt jeg.... takk for tippset skal teste det i kveld... =)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg begynte å gi banan da jenta mi var ca. 5 mnd. Hun fikk skikkelig hard avføring av det. Det gikk en stund før jeg forstod at det var p.g.a banan. Jeg måtte også slutte å gi fruktpureer med banan i. Tror du kan begynne å gi banan nå. Men det er jo fint å være obs på hva årsaken kan være hvis dere skulle begynne å plages.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Bare hyggelig det vet du, mye rart en må lære om de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå