martine68 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vet dere. Det ante meg at el var i anmars så jeg testet både morgen og kveld på fredag. Fortsatt bare negativt. Stod tidlig opp lørdag for å teste og da lyste smilet mot meg. Så da tuslet jeg til sengs igjen og sørget for at mannen min våknet. Her var det bare å sette igang. Gjett hvem som var enkel å be da .... :-) Fikk en runde i går kveld også, så jeg er jo stråelende fornøyd. Tror jeg har el idag faktisk. Kanskje jeg skal forføre gubben til kvelds også. Her er det ingen vits i å sove bort en eggløsning nei. Særlig ikke en som er spritet opp med pergo... Da er det bare å starte nedtellingen til nok en ikm. Jeg skal nok nytte tiden med å plage dere med alle mine ønsker og håp. Dette ble jo akkurat den helgen jeg håpet på :-) klem fra
bente69;) Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Så bra at gullegget har slept seg, martine:) Håper virkelig at det er deres siste pp, dere hadde virkelig fortjent en appåklædd:)) Om jeg er gravid den pp, er det noe feil, vi har aldri hatt så lite sex...hehe Vi hadde kun en gang, den dagen det riste som f i eggstokka, å kællen hadde spara i 9 dager. Nå har kællen fått pergo + et slag til, så får vi håpe det snart blir bolle i ovnen her i østfold også
evius fikk junigutt Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Lykke til, denne gangen blir det nok bra resultat for dere!!
Beth Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Så bra, Martine! Vi er til for å "plagast"! Her foregår det mystiske (?) ting... Begynte å elteste tysdag, onsdag, torsdag, fredag utan resultat. Laurdag gadd eg ikkje, for så lange syklusar har eg berre ikkje, men da hadde eg plutseleg ømme pupper, og det er rart. Enten har EL vore veldig tidleg eller veldig sein - og uansett er sjansen for treff der, sidan det vart ein omgang både førre helga og laurdag morgon. Så den som lever, får sjå. Denne veka tar vi ein oval weekend på hytta - må berre får gjort borgarplikta og litt meir først Lykke til med gullegget, Martine! Det er DIN tur nå. Klem frå
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Så flott, Martine! Jeg følte at det bare var noen få "gamle" prøvere igjen, men jeg ser jo at jeg ikke er alene med x-antall p.p... Nå står du for tur, og jeg HÅPER at det endelig er din tur til å juble!!!! Tar du noe i tillegg til Pergo? Jeg er på dobbel Pergo (annenhver mnd), og jeg fikk positiv EL test søndag kveld, men nå håper jeg at jeg skal få ytterligere "kjemisk" hjelp ettersom den biologiske klokken tydeligvis har rusk i maskineriet.... Jeg skal følge med deg i dagene fremover selv om jeg ikke er så aktiv med egne innlegg lengre... jeg blir så hekta og desto mer skuffet når det går skeis måned etter måned (til og med år...) klem fra
Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Dette blir spennende martine Du må gjerne fortelle oss hvordan det går i dagene fremover. Slike krimmer er vi glad i Håper pergoen har gjort susen denne gangen! Klem
Dotten Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 He, he. Da kan i hvert fall ikke gubben klage Kos dere masse både i senga og ellers, så får vi krysse fingre og tær for at egg og svømmere finner hverandre denne gangen Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå