Gå til innhold

her er fødsel i gang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I går lurte jeg på om jeg har fått modningsrier- det ser sånn ut!...det var sterk nedpress i bekkenet, stram mage, slik at den ble rund som en kule, og ubehag som varte i noen sekunder.

Jeg la meg kl. 24 og fikk nesten ikke sove fordi sammentrekningene kom relativt regelmessig men jeg klarte å sove meg gjennom til kl. var 3. Da gikk jeg på do med en merkelig følelse og fikk blødning med noen blodklomper. Så tenkte jeg---nå begynner det endelig! Jeg er nemlig 5 dager på overtid. Kunne ikke sove og tok tiden på rieene, første gang at jeg var sikker på at dette er rier. Så jenter dere er usikre hva rier er, plutselig vet man bare det, det kan ikke være noe annet. Hos meg sitter de forresten i korsryggen, merkelig!

De kom hver 10. min og varte i 20/25 s, ingen grunn å ringe til føden enda. Blødningen fortsatte, men bare litt (det skal ikke blø veldig mye). Jeg klarte til og med å sovne igjen til kl. var halv 11, etter det ringte jeg til føden i Bærum. De sa jeg skulle vente til at rieene gjør skikkelig vondt og varer lengre enn de jeg hadde.

Nå kan jeg ikke sitte lenger og føler meg veldig øm der nede, teller minuttene igjen....nå blir de også lengre.

Så jeg regner med det blir en tur til føden på meg i kveld....

Kryss fingrene jenter...så får dere høre hvordan det går etterhvert!

Lykke til for dere også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LYKKE TIL!! SPENNENDE;)

Skrevet

Så spennende!! :-)

Heldig du! Håper du får en flott fødselsopplevelse og at du snart får møte barnet ditt. Masse lykke til! :-))

Skrevet

ooæææ... så SPENNENDE!!!! :)

Masse lykke til!!!

Ja er jo sånn jeg tenker hvertfall, hvordan VET man det bare at "NÅH er det igang" og hvordan kommer jeg til å reagere...?

Er så SPENNENDE dette her - kan jo skje når som helst.... :)

Skrevet

Ååååå!!!! Din heldiggris!!!! Misunner deg veldig nå...

Lykke til! Håper alt går bra!!!

Klem.

Skrevet

Skulle ønske det var meg hehe. Lykke til og håper bebisen kommer ikveld:)

Skrevet

åh så spennende:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...