Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Vi var i bassenget og jeg sto og snakka med nabodama... merket at hun var dårlig frisert nedentil men hallo det får bli hennes sak... MEN kommer en annen nabogutt på 5 år inn...kler av seg med mora...og sier høyt... Ke i alle værden har du SÅÅÅ masse hår der mellom beinan... hahaha vel vi lo alle sammen men verst må det ha vært for nabodama... så et intimspm...trimmer man seg ikke nedentil lengre+???
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 hehe.. tror det er veldig opp og ned..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 jeg gjør... haaaaater hår!!!!
Mille** Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hahaha....stakkars nabodama ja! Huff.... Jo, man BØR trimme litt nedentil... ;o)
Mulle :) Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Jo jeg gjør.. Hater også hår der nede
olla Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Tja, jeg prøver, men er så veldig ømfintlig(ikke bare der), så om jeg gjør det skikkelig, så blir jeg KNALL RØD og det er ikke så veldig stilig det heller.....så det blir litt barbering og prøver å stusse det så kort som mulig, men med svart hår viser det jo litt da....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Hvem bestemmer at man bør trimme litt nedentil? Det er faktisk en av de tingene jeg ikke ville visst fantes om ikke det var for dib...
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Nei, det er ikke alle som friserer seg nedentil. Hva blir det neste? Intimfrisører?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Det synnest jeg faktisk bør være opp til hver enkelt om de vil gjøre, jeg er forsikitig med det for jeg blir så sår og nuppete.
olla Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Ja, litt enig tosøtesmå-enrødogenblå. Det var først etter at jeg fikk barn, og begynte å "vanke" her inne, at jeg forstod at det var "vanlig". For min del kan folk gjøre som de vil, og jeg synst faktisk synd på den gutten som kommenterte det, for vet om MANGE som ikke gjør det, og da hadde han jo avslørt mora si i hvert fall... Nei, folk skal få gjøre som de føler for, ikke noe press fra meg i hvert fall!!
Mille** Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Huff, glemte at her på dib må man passe seg, noen tar alt 100 % bokstavelig. Så rettelse, jeg syns at jeg bør trimme, hva andre gjør blir helt opp til dem selv. )
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Vittig, vittig! ;0) men er det bare jeg som tenker av denne historien at en bør snakke med 5-åringer om hva en KAN si, og hva en ikke bør kommentere før en går inn i garderoben? Hadde blitt overrasket over poden her på 6 om han sa noe sånt...
Carnivale Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Som aktiv bruker både av svømmehall og treningsstudio m/tilhørende garderober og dusjer, så kan jeg si at 99% av de som frekventerer DE plassene trimmer busken ihvertfall. Jeg gjør det, har alltid gjort det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå