Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 min samboer og jeg hadde en megakrangel på fredag som endte i at jeg kast han på dør.. kjernen i problemene våre er sex. siden jeg ble gravid ( har 17 dager igjen til termin) har vi hatt sex 4 gang.. 4 gang på 8 1/2 mnd!! helt sykt spørr du meg. det ligger også til historien at han er ganske usikker iforhold til sex så vi ble enige om at han skulle ta initiativet (noe som ikke har skjedd.. de 4 gangene er det jeg som har tatt fram på.) det som skjedde var at han dro hjem til MIN mor og pratet med henne.. etter han da sikkert hadde spydd ut all galle og snakket om det som var utslagsgivende der og da, begynnte de å prate om sexlivet vårt (sært!!) og mamma hadde da sagt at min far ikke ville ha sex da hun gikk gravid (for mye informasjon for min del egentlig.) da konkluderte de i at det var HELT NORMALT!! spm mitt er da, er det det?? har intrykk av at de fleste har sex og at de hindringene som er, er enten formen til den gravide, eller mangel på stillinger da magen blir stor.. PLIIIS HJELP MEG!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 plis svar, er kjempe frustrert og vill gjerne høre hva deres egne erfaringer er..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Hei.. Rekner med det er Veldig forskjell på folk. Men dere er ikke aleine. jeg og min sambo har kun hatt sex 6 ganger i svangerskapet. Jeg har totalt mistet sex lyst. vi krangler rett så det er for han vil. men jeg orker ikke tanke en gang. I første svangerskap var han litt usikker, å jeg hadde også da ingen sex lyst ( unormalt meg å vere) så for oss er svangerskap lik null sex. Men tenk sån. dere har ressen av livet å kunne gjøre d. i svangerskap blir ting litt annerledes..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 du har vel rett, men siden sexen forsvant, ble det mye mindre kosing og tilbringing av tid sammen.. jeg føler han jeg bor sammen med, er en jeg deler husleia med..
julyen Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 jeg studerer psykologi, og jeg leste i en bok at når kvinnen ble gravid, så var det vanlig for mannen og miste sex lysten. Dette har naturen utstyrt oss med igjennom en evolusjonsprosess. Hvis mannen hadde hatt veldig stort sex behov og kvinnen ikke, så kunne faren for utroskap vært større.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Heisann,, Det kan være temmelig normalt for en mann å miste sexlysten mens dama er gravid. Min kjæreste har absulutt ingen sexdrive for tiden, den er bare vekk, den forsvant når jeg var et par måneder på vei, (er 26 uker nå) og ingen har sett snurten av den siden. Vi har hatt sex et par ganger siden, men det er nok fordi han synes synd på meg (som har mere lyst enn normalt). Sex er overskudd, og under en så stor livsomveltning kan det være vanskelig å ha overskudd til sex. Han gleder seg enormt til å bli pappa, og er en kjempekærlig deilig kjæreste, så jeg prøver bare å ha forståelse for ham. For et år siden var det meg som mistet lysten, så han fortjener å bli møtt med like stor forsåelse som jeg ble dengang.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde ikke særlig lyst på sex da jeg var gravid. Min samboer hadde derimot veldig lyst. Uansett hvilken vei dette heller, så synes jeg man bør respektere dette. For din del er det jo ikke lenge til magen er borte og sexlivet er i full gang igjen, så hold ut!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Det er like vanlig at mannen mister lysten, som at kvinnen gjør det! Hos oss var det tilfeldigvis mannen.. Lysten hans kom tilbake med dobbel styrke etterpå!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Det er sikkert vanlig men eg synest ikkje det er heilt normalt!!! Det re svært mange som har deilig sex i svangerskapet og ofte meir intenst. To dagar før eldstejenta mi vart født måtte eg mase på sambuaren min for å ha sex - eg ville forsterke riene som var starta, det var utruleg herleg. Problemet er når ein ha lyst og den andre ikkje. Ein lyt snakke om det og ikkje avfeie det som normalt. Kvifor har ein ikkje lyst, kan ein gjere noko for å få lysta tilbake?
liliana Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Det er vel avhengig fra forhold til forhold, om en har sex under svangerskapet. Det jeg synes er merkelig er at han drar til din MOR og snakker om deres sexliv. Herlighet!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest innlegget ditt er en stor dose med desperasjon. Det virker som du har fått for deg at alle har sex, og mye sex under hele graviditeten og at du er unormal og at forholdet deres er unormalt på grunn av dette. SLAPP AV! Det er veldig normalt at det ikke er så hyppig sex lenger når man går gravid, og det kan være mange årsaker til dette. Formen, svangerskapsplager, manglende lyst hos både han og henne. Ingen fasit og heller ikke noe som er mer rett enn annet, dette er individuelt. Syns du er urettferdig mot mannen din som presser han til å ha sex med deg om han ikke har lyst, skal jeg være brutalt ærlig. Vet ikke hvordan du tenker, men syns det bør ringe en bjelle for deg når mannen din går så langt som å gå til moren din for å snakke med henne om det - da er dette på god vei til å bli noe mindre heldig. Ja, det var sjokkerende at han ville snakke med moren din om deres seksuelle forhold, men han høres veldig usikker ut og jeg tror ikke det at du legger press på han gjør situasjonen noe bedre. Du får ta deg selv til hjelp og tilfredsstille deg selv om du er så kåt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er så enig med innlegget over. Det er normalt at mannen har mindre lyst på sex under svangerskapet. Tenk deg selv hvor fristende det er å ta initiativ når du føler press fra den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå