Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Når er det man kjøper dette? Har inntrykk av at mange allerede har kjøpt dette nå, men puppene blir vel større når man får melk så burde man vente til man har fått melk til å kjøpe dette? Husker ei venninne av meg fikk moren hennes til å kjøpe dette mens hun lå på barsel, men på den andre siden er det kanskje greit å ha dette klart??
MiniMeAndMe+spire Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg har kjøpt allerede.. er utrolig kresen, så syns det var kjempevanskelig å finne noen som var OK.. så vil ikke sende ut muttern eller noen andre for meg, må jo prøve de, og man trenger de jo med EN gang og... Tok med meg ull-ammeinnleggene hvertfall når jeg prøvde de, kan jo hende de blir både for små og for store etterhvert, men får bare ta sjansen....
sivilivikivi Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg er i uke 36 og har akkurat kjæpt meg ammebh. Grunnen til det er at jeg lekker. Vet at puppene blir større etter fødselen så jeg må nok kjøpe en ny en etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Jeg fikk en verdikupong på kr 50,- på amme BH på Lindex, så jeg kjøpte en billig en der som jeg satser på passer etterpå. Tenkte jeg må ha en med meg på sykehuset, så får jeg heller gå ut og kjøpe etpar stykker når puppene har stabilisert seg litt etterpå. Kanskje jeg kjøper en til slik bh for å bytte på i begynnelsen, for jeg har fått med meg at man bør bruke amme bh om natta også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå