Gå til innhold

Vanlig spm, sikkert, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en moden forelder? Er det basert på alder inni eller utenpå hodet? Hvor gamle er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, det er i grunnen et saklig og fint lite spørsmål, og ganske lett å svare på. Her inne på modne foreldre henger de som glad i ungene sine, glad i sjokolade, glad i hverandre - de som har respekt for andre, og de som vil sine medmennesker vel. Her leker de som syns en kaffepause fra husvask og tusen unger kan være greit midt på natten, de som vil dele av sitt til andre, og de som gjerne vil ta del. Her prater vi sammen, vi som liker å ha det fint. Det er her inne det, hvor det er plass til alt. Alt som kan deles med respekt, med tillit, med trygghet...

Hvor gamle vi er - tja sånn mellom 30 og 90 et sted ;-)))))

jeg legger ved en introduksjonstråd, så kan du lese litt på den om du vil. :-))

ha en fin kveld!

http://www.dinbaby.com/forum/thread/9853938

Skrevet

Når jeg "meldte" meg inn på barnimagen Modne gravide var det et forum for de som var gravide 35+. Kjempekoselig å møte jenter som var i samme livssituasjon. Her inne er alderen mer spredd, men fellesnevneren er raushet, høyt under taket, inkluderende, enormt mye empati og samhold:-) Vi hjelper hverandre gjennom hverdag og fest, støtter hverandre, selv om vi kan diskutere og ikke trenger være enige i ett og alt:-) Men vi er snille med hverandre, og de som ikke er snille, de forsvinner fort;-))

Jeg er moden i alder, inni hodet også fordi jeg har levd i 40 år, men jeg føler meg fremdeles som en ungjente:-)

Skrevet

Dritgrei og Attpåklatten har svart så dekkende på spørsmålet ditt, at jeg ikke trenger si noe mer ;=)

Skrevet

Egentli så er vi vel alle her inne stort sett et sett med ungfolar, som har fått litt livserfaring, og tør å stå for det vi meinar! -trur eg. Alderen er vel inni hodet, og varierer litt etter dagsforma, -trur eg.

Her er superkoseli å vere iallefall, so slå deg ned her inne du også!

Skrevet

OK, nå har jeg skjønt det litt mer,- jeg er nok egentlig også mer her enn på skravlesiden da, siden jeg er dønn hyggelig og har passert 30 (34 på onsdag)

Skal se at dette blir stedet for meg, selv om jeg ikke har baby,- to "slamper" som er store etterhvert, men et voksende behov for en liten slenger...

Skrevet

Gammel i skinn, ung i sinn- er mitt motto.

Her er det fint å være, kjekt at du vil henge her sammen med oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...