bixit Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Er et troll! Ikke tull engang, det heter internett trolling (se wikipedia : http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29 ) Sånne folk elsker jo plasser som dette. De kan provosere og holde på uten at folk "lukter lunta" De er syke mennesker uten noe nevnverdige liv, men helt ufarlige. Det gjelder å ikke gi dem oppmerksomheten de ønsker å oppnå jenter!
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 hehehe!! sinnsykt bra! hihihi det verste er at verden er FULL av slike troll! men alle får smake sin egen medisin til slutt:)
bixit Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Vet det, hehe! mistenker flere her inne for å være slike troll, men skal holde det for meg selv De er overalt ja!! Er greit å være obs på dem, for de stoooooor koser seg når vi reagerer!
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 hihihi! mistenker flere her inne jeg også! jeg svarer så å si aldri på slike innlegg men innimellom må jeg bare:)men nå skal jeg slutte med det!gidder ikke å ha med troll å gjøre!:)hehe
Ikkelektuell Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 "Many people call others trolls, few call themselves trolls, so a troll is not a self constructed identity but rather is a category constructed via the speech act of calling someone a troll. Perhaps the more interesting question is what motivates speakers to label some as a troll." PS: Bø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå