Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Det er ytterst sjelden jeg treffer jenter jeg trives sammen med. Jeg har stort sett guttevenner. Når jeg for en gangs skyld treffer en jente det går an å ha en vettug samtale med, er det alltid noen som senere betror meg at de hater jenter. Det blir litt ensomt ettersom det titt og ofte enten arrangeres "jentekvelder", som jeg ikke kan fordra, eller "guttepokerkvelder", som jeg digger, men føler at jeg ikke kan invitere meg selv til. Noen som kjenner igjen det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 jepp sånn er jeg også. litt rart at vi "henger" på en side med 99% jenter
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg er her for å rakke ned på dem for å kompensere for at jeg ikke kan gjøre det irl. Hva med deg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 i mangel på noe bedre og ta meg til.. :-)
Libido- Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Jepp, liker nok gutta best =) Men liker andre jenter som også er slik, hehe. De er etter min smak mye artigere og har råere humor. Synd det er så få av dem.
KaMa Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Kjenner meg igjen ja, men de siste årene har jeg samlet opp et lite knippe jenter som jeg syns er vettuge og formidable. Konklusjonen min var/er at jeg misliker sterkt kvinners behov for sladring, prate om dølle og overfladiske ting, baksnakking (kommer vel muligens inn under sladring..)syting,være tafatte, konkurere og sikkert en haug av andre egenskaper jeg ikke kommer på i farten. De jentene jeg trives sammen med, hater ikke jenter, men de føler seg ofte like fremmedgjort i situasjoner med "jentefellesskap" som jeg selv gjør.
Süsse Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Mine beste venner er gutter. Blir utrolig lei av en del pjatt som jenter ofte kommer med...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Hm, jeg liker ikke småjenter og det innbefatter de fleste min datter går i barnehage med - katteklorende, falske og ekskluderende små prinsesser når det passer dem. Og det forplanter seg bare oppover. Så jeg har hele mitt voksne liv hata damer - og så likt unntaka. For det finnes jaggu bra damer også, selv om de fleste er bortkasta tid og plass.
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Jeg har klort meg fast, og det kommer til å gjøre vondt hvis du prøver å fjerne meg. Tyske kattesvin er ikke noe å kødde med. *Frez*
RundLurt? Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Vurdert kjønnsoperasjon, da blir det som du vil vettu!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Kjenner meg igjen i det du skriver HI, bortsett fra at jeg inviterer meg selv på pokerkvelden med gutta ) Faktisk så blir jeg ofte invitert "som en av gutta" før jeg rekker å be meg selv )
Monajenten Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Ja. Sånn er jeg også. Det er få jenter jeg trives sammen med, av den enkle grunn at jeg hater baksnakking, og det føles som om dette er en populær hobby blant de fleste jenter. Jeg trives også best på pokerguttekveldene, og heldigvis får jeg være med på dem. Men så er jeg vel den eneste jenten i "gjengen" (kompisene til kjæresten min) som spiller poker.
Cat.68 Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Joda den er kjent her også, De beste venner jeg noensinne hatt har alle vært menn. Unntaket noen få kvinner, noen jeg kjenner godt og noen jeg ønsker å knytte nærmere vennskapsbånd til. Men jeg er nok ikke heller så veldig enkel å komme innpå. Har ifra mange hold fått høre at jeg kan virke arrogant, noe som er helt feil egentlig,jeg bare må ha litt tid å komme i siget. ;o))
supergyda Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Jepp, kjenner meg igjen. Jeg liker ikke de damene som pludrer, sladrer, er prinsesseaktige, smålige og vemmelige. Men hvis vi først skal generalisere, så liker jeg ikke menn heller. Jeg liker ikke de teite gutta som digger enkle løsninger, har oppblåste egoer som skryter på seg ting de ikke kan, og har en imponerende evne til ansvarsfraskrivelse. Og her kunne jeg holdt på i det uendelige. Konklusjon: Jeg hater alle. Eller rettere sagt jeg liker dem som er reale, skvære og sier ting rett ut, men som likevel kan tenke to-tre tanker på en gang. De finnes heldigvis med både innover- og utovertiss.
Monajenten Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Bra skrevet supergyda, er i grunnen enig med det ang. menn også. Særlig det med ansvarsfraskrivelse.
Libido- Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Jepp jepp, de fleste damene her inne på krangle er slik. Det er derfor vi har det så gøy sammen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå