Gå til innhold

Tror dere jeg får ul for min egen trygghet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen...

Jeg tok keisersnitt for 4 uker siden imorgen og steriliserte meg samtidig, og nå så lurer jeg fælt på om jeg kan spørre og ha muligheten til å få en ultralydundersøkelse i etterkant av steriliseringen for selv å føle meg trygg på at dette er helt 100%... Legen sa nemmelig at de(egglederne) kan finne tilbake til hverandre å vokse sammen igjen... og jeg vil ikke ha sjansen for å bli gravid igjen...

Jeg trenger selv å se at det er fysisk umulig å blir gravid igjen for å kunne nyte sex-livet fullt ut uten å ha frykt for å bli svanger... Hva tror dere jenter, tror dere legen kan henvise meg videre for å få en UL?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry at jeg ikke kan svare deg - men jeg ble bare litt nyskjerring og håper du vil svare meg på noe selv om jeg ikke svarer deg ;)

- hvordan opplevde du inngrepet med sterilisering. HAr hatt 2 KS, og vil be om sterilisering nå ved det tredje. Tok det lang tid ? MErket du noe spesielt under / etter ?

Skrevet

hei tussilussi med spire...

det tok ikke lange tiden ekstra å gjøre det inngrepet... jenta var ute 12.28 og jeg var ferdig sydd igjen og på vei ut av operasjonsstua kl.13.10 å jeg har ikke kjent noe spesielt i forhold til det normale smertene som er ved ett ks... jeg var i bedre form denne gangen enn hva jeg var med 1. ks'et...

håper du ble litt klokere og at jeg svarte på d du lurte på...

Klem

Skrevet

viss du drar til legen din sånn litt hysterisk, tror jeg du vill få det.

viss du legger det fram på en måte der du sier at du er sterkt imot abort, at du er HELT ferdig med å få barn og at du ikke klarer å nyte sexlivet ditt fullt ut, bør han/hun reagere.. det går jo faktisk på livskvaliteten din..

viss ikke kan du jo bestille privat vill jeg tro, men det koster jo en del ekstra.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

En skulle jo tro at UL var standard etter det her...de undersøker jo mannens utløsning 6 mnd etter sterilisering for å se om det er sædceller der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...