Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Mine venninner har i det siste ikke tatt så mye kontakt med meg, jeg har prøvd å få dem til å finne på noe, besøke dem osv men de har alltid hatt unnskyldinger som det passer ikke idag osv. En del venninner jobber veldig mye om helgene også så hver gang jeg har fått barnevakt blir jeg sittende alene hjemme. for noen måneder siden var det omvendt, men jeg begynner å lure på om de er lei av meg eller synes jeg virker helt desperat eller noe ... blir så inmari deppa hvergang jeg sitter alene hjemme om helgene..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 det er jo slettes ikke sikkert at det er noe galt med deg, kanskje du bare er litt overfølsom for akkurat sånne ting nå. Jeg pleier ikke å avvise venninner og sånn, men jeg har en som av og til kommer på besøk og blir sittende i tiiiiimesvis - da har jeg av og til lyst til å komme på en eller aen unnskyldning. Det er ikke noe i veien med henne, men jeg kjenner at tiden etter at ungene har lagt seg er dyrebar for oss.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Yppert: Du har et snevert syn, skjerp deg!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Støttekontakt?? hahahahaha Det var litt funny da;-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Kriterier De som ikke kan dra omsorg for seg selv eller som er helt avhengig av praktisk eller personlig hjelp for å greie dagliglivets gjøremål, har krav på bistand. Det er kommunen som i samarbeid med søkeren bestemmer hvilke tjenester som skal gis, herunder støttekontakt. Skal vel litt til for at hun skal falle innenfor kriteriene og få seg en støttekontakt? Så det var jo litt tragikomisk;0) Du var morsom, om du så mente det slik eller ei!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Det er jeg ikke enig i. Mulig at det er sånn du har det. Av og til så er jeg såååå sliten at jeg rett og slett ikke orker å ha besøk, og da er det samme hvem det er av!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 emm her kommer det litt fakta om min situasjon, vi pleide å gå ut regelmessigt, spise på resturant, gå ut på byen og ha jente kvelder. Men de fleste venninne jobber om helgene, og de andre hjemme med barn og menn, mens jeg er hjemme singel alene, treffes vi ikke like ofte og de fleste har nettop vært på ferie. Vi er ikke ofte hjemme på besøk hos hverandre, men for det meste finner på ting sammen, noe som det ikke har vært mye ut av i det siste. Og ja, jeg bruker penger på vennene mine er absolutt ikke gjerrig! det virker som dr.yppert har mer problemer på det området ettersom han sitter her hver kveld og bruker så stor tid på å krangle her inne, get a life!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Gi han inn, gi han inn, HI! Forstår godt hva du mener, og det er ikke uvanlig at single opplever det samme som deg!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 kreeeeemt:) Du hadde vel bare "besøk".. Du kan helt sikkert provosere, men når provoseringen tipper over til galskap - da lurer du bare deg selv:) Er det forresten du som har starta hele innlegget? For jeg er ikke leeeeetttttttluuuuurttt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Du får omskjære deg, så slipper du kukkvasken mellom hver "venninne"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå