Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg hadde piercing i begge brystene en kort periode for for 7-8 år siden. Kan det ha laget arrdannelse og hemme for amming?
Baby nr3 ombord Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 samme undrer jeg på.. hadde for 4-5 år siden og hullene er ennå ikke gjengrodd, om jeg kniper så kommer det gul smørje ut av!! hehe!! Nasty!!! til tider kommer dte råmelk (blank veske ut at puppene og det har skjedd det har kommet ut av piercinghullene også).. så undres på om jeg kommer til å leke melk alle veier?? Vil drukne babyen min da!! hehe:)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 heisann jenter hadde piercing i høyre vorte,tok den ut da jeg venta førstemann for 4 år siden, ammet i 3-4 mnd,da måtte jeg gi opp etter en heavy brystbetennelse pga piercingen jeg hadde hatt startet i høyre bryst og smittet fra meg til den lille og over på venstre bryst,selv om jeg var OVERRENSLIG til de grader :)noe herk som jeg ikke unner noen altså! melkekanalene var blitt ødelagte/tilstoppet pga piercingen jeg hadde hatt der, jeg har fortsatt "hull" etter den selv om jeg ikke har hatt den i i ettertid så jeg håper det har helet seg enda litt mer nå som nestemann snart står for puppetur . er plaget med smerter allerede og spurte jordmora mi hva jeg kunne gjøre, hun anbefalte å smøre med olje fra helsekost som er anbefalt for å forberede til amming,ellers ikke klemme og ta for mye på selve brytvortene før den lille er ute og melkeproduksjonen skal i gang for fullt. ønsker dere lykke til,det er ikke alle dette skjer med husk det
Voyeur Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hei! Jeg hadde Piercing i venstre bryst 2 år før jeg fikk barn. Da jeg begynte ammingen, sprakk jegskikkelig rundt "hullarret" på yttersiden av venstre pupp. Det var et åpent sår, tror jeg fikk det siden piercingen var stukket litt skjevt, og sønnen min ammet feil. Grodde etter en mnd.. Jeg fikk råd om å smøre aleo vera fra stilken på planten rundt, og da ble jeg mye bedre. Randt også melk ut i fra begge "hullene". Etter den første, smertefulle månden gikk ammingen helt fint. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå