Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 hei vennen:) har du lyst til å se på meg? jeg lurer på når du får opp en spire i magen min:) jeg er født 08.04.84 klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 heisann baas... spår du også??? Jeg begynte min "karriere" i dag:P hehe..føler av og til ting...men har aldri prøvd dette før...men ble helt sjokka når jeg klarte å se termindato til ei... jeg skal se på deg etterpå..er litt opptatt nå...men om et lite øyeblikk Men du kan nå prøve å se på meg da:) imens:P jeg er født 13.04.83 han er født 13.09.79 takk:) så skal jeg se etterpå
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 glemte å skrive hva jeg lurte på men det er selvsagt når jeg blir gravid da:P og evt kjønn...
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 hei:) ja jeg har vært her inne endel,men er en stund siden nå..er ganske ny i dette jeg også,,utviklett meg mye de siste årene og skjønner nå hva ting betyr når de dukker opp..kan også ta feil.men jeg synes det er gøy å prøve når jeg får rett:) skal jeg se om jeg får opp noe på deg.... jeg får opp ordet munter,engasjert og posetiv..?kan det stemme på deg? jeg får inn tallet 13 veldig tydelig...13,13,13 kommer opp hele tiden..sier det deg noe? får også opp noe ang jobb/skole,,,skal/skal ikke på en måte?er du usikker på noe som kan avgjøre jobb eller utdannelse?
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 ha..ha..ha ser foresten nå at både du og samboeren din er født den 13,så da skjønner jeg hvorfor tallet 13 kommer opp:) så iike det før nå
Lillegull og spiren Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 får opp at du blir gravid nå i høst...men får ikke frem hvilken mnd.. får inn fargen rosa,så jeg tror nok du får ei litta dokke:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 dette er sykt!!! 13 er vårt lykketall... begge har bursdag da...og vi sammen 13. har du msn? vil gjerne snakke litt mer med deg...?
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 og jeg lurer veldig på hva jeg skal med jobb/skole etc...kan du se noe hva jeg bør veldig... ja jeg er stort sett positivt og engasjerer med:) alt stemmer sålangt..og jeg tror selv jeg blir gravid i okt med en jente... kan du se noe om forholdet til meg og min mann? evt hvor mange barn vi får? og hvorfor jeg har mistet tidligere... jeg får opp graviditet på deg i november jeg da..men klarer ikke se noe kjønn enda vertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå