Gå til innhold

Hvor fort ble dere gravid?

KnockedUp har født ei lita pie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Lurer på hvor lang tid det tok med dere fra dere eventuelt sluttet på p pillen, og til dere var gravide?

Vet det er variasjon, men spennende høre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid med en gang.

Skrevet

Hadde mensen kun en gang etter pilleslutt før jeg ble gravid, og da hadde vi egentlig ikke begynt prøvingen ordentlig en gang! Kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med det =) Det er forresten min første!

Skrevet

Hei..

Ble gravid måneden etter pille stopp. Mistet dessverre den babyen i uke 8, hadde en vanlig mens og ble gravid igjen.. Er nå i uke 22, og håper alt går bra denne gangen...

Skrevet

for 4 år siden med jenta ble jeg gravid på første forsøk! nu med ny pappa virker det som det klaffa på 5 forsøk!! :) :) hadde IKM om torsdan å svak positiv test idag :) :)

Skrevet

Spennende å høre!! Håper det ikke tar så alt for lang tid til oss jeg da:):) Er klar som ett egg:)) Verpesyk, hoho

Skrevet

ble gravid ca 3 uker etter..

Skrevet

testa positivt på første pp her, håper den holder seg frisk og sunn i magen nå da.

Skrevet

Fort og fort... tok to år for oss.

Håper du slipper like lang ventetid :-)

Skrevet

Ble gravid med p-piller :P

Skulle bytte til en "oppgradert" type av de jeg har, og PANG :P Hehe :P

Skrevet

prøvde i over 2 år nesten 3.... håper du slipper så mye strev som oss da...

Skrevet

Testet positivt 4 uker etter pilleslutt=) Så her gikk det kjemperaskt... litt raskere enn planlagt.. menmen.. er jo bare kos... 15+0 i dag=)

Skrevet

Oj ja her er det mye forskjellig ja:) Men de fleste venter ikke så alt for lenge! Håper ikke vi må det heller! Syns synd på dere som har hatt mye strev og vanskelig for å bli gravid, men veldig glad på alle deres vegne at det ble etterhvert da:)

Skrevet

sluttet på min november 06, så prøvde vi i februar mnd og da satt den lille spiren!

Skrevet

1 gangen: 2 pp (men da mistet jeg)

Denne gangen: 1 pp :) (og nå skal det gå bra)

Skrevet

Så artig å høre:) Er det noen råd dere kan gi meg til hvordan man kan ca finne ut når man er mest fruktbar, utenom at det blir for hysterisk?

Skrevet

det tok 3mnd etter å ha gått på p-piller i 18 år !

trodde det skulle gå veldig lang tid men der tok jeg feil :))

Skrevet

ca 3 mnd.:)

Skrevet

Jeg gikk først på p-pillen i 8 år, så minipillen i et par år. Prøvde mer eller mindre helhjerta i 3-4 år etter det (vanskelig å holde motet oppe så lenge). Hadde bestilt time til utredning i september, så satt spiren i juli. Er 7+3 nå, og håper virkelig den sitter.

Ville bare skrive dette for å balansere innleggene her litt, for noen går det ikke fullt så lett. Jeg var litt misunnelig på de som ble gravid av bare å tenke på sex.

Jeg trodde vi måtte gjennom enda mere for å få det til. Hadde gitt opp håpet på at det skulle gå uten hjelp. Virker som om det hjalp å gi opp og ikke tenke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...