Gå til innhold

Livmortappen når man er gravid....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sånn at den er mjuk på utsiden men hard på innsiden? for når jeg kjenner på den så er den mjuk som lepper men ganske hard litt lengere inn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på..for jeg skal ha mensen om 3 dager..og den er myk, men alikevel litt hard..

Leste at rett før mensen/under mensen skal den være hard og åpne..jeg vet hvordan den kjennes ut når den er hard..og sånn er den ikke nå..

og etter eggløsning skal den være lukket med hard..

bare under eggløsning og rett før den skal være myk..

Så da er jeg spent :))

Skrevet

Min erfaring med å sjekke tappen er at den er ikke helt å stole på. grunnen er at den har vert open når jeg har vert gravid men den har også vert lukket. Den har også vert slik som den "skal" dagen før IKM, men på dagen så har mensen kommt og tappen var forandret. Poenget mitt er vel det at den forandrer seg ofte sent, så man kan liksom ikke teste å se hvordan tappen er, for neste dag er den helt annerledes

Skrevet

min har vært sånn iallefall tre dager nå..myk utenpå og litt hard inni..

Men jeg sjekker vel mere av nysgjerrighet..før jeg kan endelig teste om jeg er gravid eller ei :)

Så jeg stoler ikke på den nei..

Skrevet

Det er veldig individuellt fra person til person.Min tapp blir ofte myk noen dager før mensen.Sånn som dere beskriver men når man er gravid blir den på en måte større og mer hoven.De gangene jeg har vært gravid har den trukket seg langt bak å vært sror,myk å hard i midten.En gang jeg var gravid ble tappen helt flat og langt nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...