Gå til innhold

er det noe galt med meg ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine venninner har i det siste ikke tatt så mye kontakt med meg, jeg har prøvd å få dem til å finne på noe, besøke dem osv men de har alltid hatt unnskyldinger som det passer ikke idag osv. En del venninner jobber veldig mye om helgene også så hver gang jeg har fått barnevakt blir jeg sittende alene hjemme. for noen måneder siden var det omvendt, men jeg begynner å lure på om de er lei av meg eller synes jeg virker helt desperat eller noe ... blir så inmari deppa hvergang jeg sitter alene hjemme om helgene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke noe galt med deg... Jeg tror jeg snakker for mange om jeg sier vi har opplevd det samme. Det er ikke lett, det er veldig trist og vondt å miste vennene slik pga forandringer i livssituasjonen. Jeg vil anbefale deg å ta det opp med noen av venninnene, fortell dem at du trenger de og håper dere kan finne på noe sammen. Eller bli med på treff her inne og forsøk å skaffe deg venninner som du kan finne på noe med selv om dere har barna der.

Trøsteklem

BA

Skrevet

det er ikke noe galt med deg, har opplevd jeg å at venner faller fra nå når jeg er blitt mamma..

man har plutselig fått forkjellige retninger i livene sine og har kanskje ikke så mye til felles lengre?

uansett , mitt råd er å snakke ut med de, si hvordan du føler det og som hun over sier bli kjent med noen fra dib :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...