*betty* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hei "Vesla" har snart vokst ut av bilsetet sitt, og vi må kjøpe nytt. Hva bør man velge? Vet bare at jeg vil ha bakovervendt sete, helst opp til 25 kg. Ser at Barnas Hus bl.a. har salg nå. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 jeg har kjøpt hts be safe combi, går begge veier, men jeg bruker det bakover:-) Er kjempefornøyd, tok tid og montere men står støtt som et fjell i baksetet. Men går bare opp til 18kg det da. Acta graco har til 25kg, har sett her at mange er fornøyde, men det strøk i testen til foreldre og barn, setet tålte ikke belastningen.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 har også et sette fra hts - Be Safe izi kid x1 (se http://www.hts.no/norsk/default.htm). Be safe setene bruker å vinne sikkerhetstester og grunnen til at vi har dette. Det som er flott er at babyen sitter så høyt oppe- kan se ut av vinduet mens vi kjører. Tar tid å montere, men er det først på plass står det støtt og det er lett å ta babyen ut og inn. Det som er bra med izi kid er at det bare kan brukes bakover- man fristes ikke til å ha den fremovervendt- + tror det er 1000kr billigere enn combi som kan brukes begge veger (ivertfall på biltema)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå