Gå til innhold

IGJEN!!!!!???!! .....sukk..

snart-en-liten-spire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag starta spottinga, og da vet jeg at i morgen tidlig kommer mensen....igjen! Begynner å bli skikkelig lei av at tanta kommer på besøk hver 27. dag nå!

Blir vi ikke gravide neste pp må jeg møte "termindatoen" min i oktober uten noen ny spire i magen :( Trodde ikke en gang jeg skulle ha slike tanker om akkurat det siden jeg mistet så tidlig, men nå når det nærmer seg kjenner jeg at jeg gjerne skulle vært gravid igjen.. Synes jeg ser høy-gravide over alt nå...sukk.

Dagens utblåsning ;)

Neste pp skal det gå ;)

Lykke til alle her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg hadde termin i november og jo nærmere datoen jeg kommer jo mer stresset blir jeg. For min del blir det en trist dag om jeg ikke er gravid igjen til den gang. Hvor mange uker var du kommet når du mistet? Jeg var ca 10 uker. Ikke så mye det, men utrolig trist likevel. Håper spiren sitter igjen hos oss begge.

Skrevet

Jeg var bare kommet 5-6 uker på vei når jeg begynte å miste. Men det var så mye styr, hcg steg i flere uker etter SA begynte og jeg måtte til utskraping 1 1/2 mnd etter SA startet. Så gikk med økende grad av graviditetssymtomer når jeg visste at jeg hadde mistet....kipt..

Men nå skal det snart sitte en spire hos oss begge :)

Hadde vært koselig med en glad-nyhet til jula ;)

Skrevet

Vi håper på verdens beste nyhet som julegave i år.

Kjipt å måtte inn til utskrapning så lenge etter da. Hvorfor gjorde de det ikke med en gang det ble oppdaget?

Skrevet

Hmmm si det. Det tok sin tid før de oppdaget det... Målte hcg dagen etter sa, så en ny to uker etter. Da var den steget fra ca 6000 til 22000, dro da på ultralyd der de ikke så noe foster. Hcg begynte å falle sakte, men smerter og blødning avtok ikke. Etter en stund så de at morkakevevet hadde fortsatt å vokse, og de trodde jeg hadde utviklet noe som heter blæremola... Da ble det utskraping på meg...

Glad de dagene er over! Det var to slitsomme måneder!

Neste gang det sitter en spire skal jeg få en tidlig ul på sykehuset for at jeg skal kunne føle meg litt trygg :)

Skrevet

Det skal jeg og. De har med å sende meg men en gang hjertelyd kan ses eller høres. Lykke til videre da.

Skrevet

Gyn da jeg kunne komme i uke 7-8 neste gang:)

Lykke til videre :)

Så du hadde laget en ikm uke 40, så vi snakkes vel etterhvert når symptomjakten er i gang igjen;)

Skrevet

Det gjør vi nok. Legger det til vennelista mi jeg.

Skrevet

huff,,ja denne tiden frem til spiren sitter er så laaaaang,,,men det eneste vi kan gjøre er å tenke posetivt,støtte hverandre og prøve å få dagene til å gå med noe vi liker..livene våres kan ikke stoppe opp.

Men det er sååååååååååå trist når man merker at tanta kommer på besøk,,,man tenker ,nei,nei ikke kom nå..men så kommer den:(

du skal se at den lille spiren sitter hos deg snart:)

¤¤¤husk at bak om skyene,er himmelen alltid bl夤¤

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord :)

Det er nå litt koselig med høstprøving også:)

Krysser fingrene for oss alle her inne!! :)

Skrevet

Det hørtes jo koselig ut Nemo..., men må si jeg ikke har så mye peiling... ;) Hva er vennelista?

Skrevet

Da kan jeg sende deg private meldinger. Gå inn på "din egen side" så ser du. Skal sende deg en melding som en test:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...