Gå til innhold

Jentene med IKM 20/9!! symtomer allerde eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Er jo lenge igjen til 20sep men noen som har fått noen symtomer allerede?!

Jeg har ingen symptomer unntatt det som jeg skrev i innlegget tidligere i dag...

Er så spent, 20 sep kom fort!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm nei kan ikke si jeg har noen symtomer,føler jeg må tisse mye,men det er helst en blærkatar jeg netopp er ferdig med..he.he snakk om å ønske å være gravid:)

Skrevet

eh, nei..ingen symptomer her

og jeg har vert på jakt!! Hadde noen før helgen, men det var mer i hodet....

Hmmm, nå føler jeg en blærkatar!

Måtte vi alle bli kvalm, få mage"knip" og store ømme bryster!!!!!

Skrevet

Hehehehehe...

Skrevet

Har faktisk litt øme pupper:-) Men siden det er første planlagte pp så har jeg aldri tenkt på om jeg har brukt å ha det under/etter el. Utrolig hvor mye du merker på kroppen din som du alri har tenkt/lagt merke til tidligere, når du er så bevist på det.

Skrevet

Nei, ingenting her. Har ikke helt troa på graviditet denne måneden, men vi får se :)

Skrevet

har følt meg litt uvell, men tror ikke det er av den grunn..men det er jo lov til å håpe:) men hvilke symptomer kan merkes så tili?

Skrevet

Jeg har i dag kjent litt menssmertende smerter...+ i går fikk jeg bittelitt blod på papiret, og i går var 1 uke siden EL...!:-)

Litt usikker på andre symtomer man for så tidlig...men økt utflod tror jeg er vanlig...?

Andre???:-))))

Skrevet

uff, snakk om og drite seg ut på skrive feil :-/ hehe..mente jo menslignende smerter!!

Skrevet

var litt usikker på hvor tili man kan merke symtomer, føler det er noe rart som skjer, men det kan jo være bare at jeg ønsker det så inderlig:)

Skrevet

Sist gang når jeg var gravid med datteren min så merket jeg ikke symtomer før ca 3 dager (før ikm).ømme bryster+litt vondt i magen.

Så ja jeg tror det er litt tidlig for oss og kjenne symtomer nå...:-)

Skrevet

Jeg har tre barn fra før. Vært gravid totalt 5 ganger (1 sa og 1 ma) Med alle 5 så hadde jeg ømme bryster 2-3 dager etter befruktning. Det har jeg ikke nå. Så nei, tror ikke det blir spire på meg denne mnd. Er første mnd vi prøver også så skal ikke klage, men de andre satt alle på første forsøk, så da blir jo forhåpningene litt store ;)

Skrevet

da er du fruktbar Nannenna:-)!!

Jeg har også blitt gravid etter 1pp med min datter...eller hun var ikke planlagt da hehe...er sååå spent...jeg pleier og å få ømme pupper, men ikke før et par dager før IKM...det fikk jeg første gang jeg ble gravid og men da mistet jeg...

Hadde bittelitt blødning søndag/mandag...det var 7 dager etter EL ..innbiller meg at det var egget som festet seg:-)

Ellers har jeg fått sopp (asj), det fikk jeg også sist gang jeg var gravid..

Men men, er jo i 1pp så jeg bør ikke forvente noe egentlig...men vi for jo litt store forhåpninger alle man her inne!!

Skrevet

Ja, er litt sånn at jeg må være forsiktig så jeg ikke rister min manns boksere for mye når jeg vasker klær hehe ;)

Men jeg er veldig ydmyk, takknemlig og veldig klar over hvor heldig jeg har vært.

Skrevet

kjenner noe bak i halebenet i dag?? noen som vet om det kan vere noe haha... leter og leter etter symptoner hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...