Gå til innhold

...Ouch....


(0_o)

Anbefalte innlegg

Har vondt i magen min.. Kjennes akkurat ut som menssmerter, noen som vet hva det kan være?

 

Flere som er plaget med det? Blir litt engstelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å skulle gjerne ha hjulpet deg

 

har hatt litt vondt selv men føler at noen som har sparket på ett sted og at det er ømt pga det.

 

har opplevd det et par ganger selv og da har det vært luft i magen eller blæra som er full

skjønner at du er bekymret

'

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hadd det sånn i dag jeg også.. :( vet ikke hva det er jeg heller.. si i fra om du finner ut av det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smertene du beskriver, har jeg også. Og det er rett og slett bare kynnere :) Ikke noe å være redd for, alle har det i løpet av et svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååja... =) Hehe, det kjennes skikkelig ut som menssmerter... Og så er det altså bare kroppen min som driver og øver seg =)

 

Men jeg trodde ikke kynnere skulle være vonde? Har lest om det, og beskrivelsen er at musklene strammer seg i magen, sånn at man må stoppe opp hvis man f.eks er ute og tusler...

 

Hmmm... Og så gjør det vondt i korsryggen hvis jeg legger meg ned og slapper helt av i ryggen, er det normalt også? At det gjør vondt når man slapper av??

 

Blir litt lett engstelig, er jo første gangen jeg opplever dette, og da er det ikke så lett å lukte seg til om ting er normalt eller ikke... Men kan jo høre med legen min, skal inn på svangerskapskontroll om en uke.

 

Tusen takk for alle svar da, jenter =)

 

Er godt å vite at det er flere der ute som opplever det samme som meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...