Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hvilken vogn har du og er du fornøyd?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg har simo duo, den brukte jeg til poden var 6 mnd. Kjempe fornøyd med den! Når han var 6 mnd kjøpte jeg en teutonia mistral, kjempe god vogn!! Super fornøyd! Har også kjøpt en reisetrille av merket "titanium" som vi brukte i syden! Kjempe god til sitt bruk!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 jeg bruker simo duo til min lille på 7 uker, god å trille. veldig fornøyd )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 jeg bruker simo duo til min lille på 7 uker, god å trille. veldig fornøyd )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 jeg bruker simo duo til min lille på 7 uker, god å trille. veldig fornøyd )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 oi så mange svar det ble! hehe!
lisje marthemora Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 vi har simo combi. Er også kjempefornøyd. Bruker baggen enda, men det har begynt å bli litt trangt så det er vel på tide og ta den ut. Marthemoa er 5 1/2 mnd.
*betty* Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Simo Kombi. Er kjempefornøyd. Litt tung, men god og stødig. Brukte bagen til hun var ca. 5 mnd. Da ble det litt trangt, men man kan feste på et endestykke på sportsvogndelen slik at det nesten blir som en bag likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå