Gå til innhold

søndagstur er et hyggelig fenomen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

To timer langs sjøen, med sykkel og vogn og føtter... det er koselig. Hadde noen sagt det til meg før i fjor, så hadde jeg sett olmt på dem og sagt - "søndagsturer er roten til mye ondt", men nå.... det er hyggelig. det går opp for meg at man ikke skal noe når man er på søndagstur, man bare er sammen, ute...og det er jo koselig det!

så, jeg ønsker megselv herved velkommen inn i de voksnes verden!

God jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn i de voksnes rekker;-))

Jeg elsker søndagsturer jeg......har alltid gått på søndagstur med de store jentene og savnet faktisk å ha dem med når de ble så store at det var andre ting som trakk på søndagen.....Men nå har jeg jo lille rosa og det er stas:-)

Hun elsker tur, men ikke i vogn.......må løpe for hun har så fryktelig mye energi som klør etter å komme ut:-))

Grilltur, kakao og nystekte bolletur, badetur, plukke sopptur, se på trollrumpene i skogentur, strandtur.......ja allslags turer er jeg glad i:-)

Skrevet

Søndagstur er knall!!! Jeg har igrunnen alltid likt det, jeg også. He he, ordet TUR pleier å gjøre susen uansett :)

Skrevet

Søndagstur med kakao, fårikål og eplekake...da er man skikkelig A4 familie en høstdag :))

Men koselig er det...lekende barn med røde kinn,man møter kjente og ukjente hyggelige mennesker.

Men..med en aktiv håndballdatter er det støvete haller,klister og heiing som gjelder på søndagene :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...