bixit Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Det er hele 9 år siden sist svangerskap og da måtte jeg ikke bytte bukse str før jeg var i 5. mnd.. Men denne gangen ser jeg det allerede ganske godt i uke 13? Er det noen som har samme???
Brummeline3barnsmor Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Heldig du...jeg begynner å få mage allerede i uke 6 jeg...skal ikke være mulig!!
bixit Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Merket forandring først i uke 8 da Synes det var tidlig ja, hehe! Nei skal jammen ikke være mulig!
Birthen Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Her er det fem år siden sist jeg var gravid.. Og jeg har gått med mammabukser siden uke 12.. Er 20 uker nå og ser ut som om jeg er i uke 30 eller deromkring. SUKK. Første gang var det supergøy å få mage, men denne gangen var det litt for mye av det gode synes jeg..
bixit Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Men da er dette normalt da Var litt redd det bare var spisingen min som utgjorde magen her!!!
~Mita~ Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Er 15 fullgåtte uker i morgen, og har bare fått en bitte liten kul på magen. Bare jeg og sambo som ser det.. Gleder meg sånn til den popper ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå