Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Eller kjenner noen henne? Det er ikke nicket hennes, vet ikke om hun er her i det hele tatt... men prøver allikevel..kanskje noen vet hvem er det jeg snakker om? Vil bare sende henne en stoooooor trøstklem, jeg.....tenker på deg og dine... please hjelpe meg å holde tråden opp....
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg kjenner en som er mor til 3 barn som heter det... Men tror ikke det er henne...? Isåfall holder jeg tråden oppe for deg;-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 hun kjenner meg ikke... eldest er vel 5 1/2 ?? Jeg har ikke lyst å rope mye her... men hvis du kjenner dem da vet du hvorfor jeg sender klemmer...
LizzyG Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Kan jeg spørre hva som har skjedd med hun siden du sender trøsteklem?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Jonas ble et engelbarn på fredag.. jeg var der på sykehuset (på rommet ved siden av...) vi snakka ikke noe særlig sammen, men jeg "følgte med" i sørgen deres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå