Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Brownies med kakao, ikke med sjokolade. Gjerne browniesmuffins..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Disse har visst vært populære her på Bim - oppskriften er fra Sauen. Denne oppskriften gir ca 16 stk Ingredienser 2 egg 3 dl sukker 100 g smør------------ smeltes 2 dl hvetemel 1 ts vaniljesukker 3-4 ss kakao Slik gjør du: Visp eggene og sukkeret til eggedosis. Bland i resten. Fyll muffinsformene halvfulle. Stekes på 200 grader i 13 minutter.
kariuss Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 takk, da har jeg baka de også =) står i ovnen nå... Mmmm
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Denne fikk jeg fra en kollega.. Og de har jeg smakt.. De er NYDELIG gode. 4 egg 6 dl sukker - Piskes til eggedosis 200 gr smør – smeltes 7 ss kakao 2 ts vaniljesukker 1 ts kanel 3 dl hvetemel - Blandes og vendes inn i eggedosisen Fylles i muffinsformer Stekes på 200 °C I ca 13 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå