Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Har en følelse av at vi krangler for ofte. Hvor mye er for mye? Hvor ofte krangler dere?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 er vel inget fasit på hvor mye som er for mye. Må vel heller kjenne på : har jeg/vi det bra sammen? elsker vi hverandre? er jeg/vi fornøyd med livet og hverdagen? eventuelt tenke over hva dere krangler om, og er det noe man kan gjøre med det eventuelle problemet? noe man kan forandre på? snakke mere med hverandre snakke om kranglingen og hva dere kan gjøre med det( når dere ikke krangler) vi krangler egentlig aldri, kan diskutere litt, jeg kan bli litt irritert på han, men aldri lnge, skriker aldri til hverandre, kaller aldri hverandre stygge navn osv er flinke til å si unskyld. vi begge er bevisste på at dset er unødvendig og ødeleggende å krangle om filleting som sokker på gulvet, dosetet osv. og vi snakket endel og ble enig om barneoppdragelse før vi fikk barn. innimellom må jeg svelge en stooor frosk, men gjør heller det enn å begynne en unøvendig krangel. håper dere finner ut av det. klem!
Suturtang Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Nesten aldrig.Siste gan det var før jeg var gravid-9 mnd siden
Diva Muffin Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Lite. Han overholder ikke rutinene jeg prøver å få i gang for ungen, jeg er rotete og lat. Han har utrolig mange meninger om folk han overhodet ikke kjenner, jeg er utrolig sarkastisk. Likevel funker det. Vi er uenige og har før gått ei uke uten å si et eneste ord til hverandre. Begge har nok blitt litt rundere i kantene, så vi klarer å unngå at ting blåses opp til krangler når det ikke er helt nødvendig. Hvor ofte som er for mye er vanskelig å si, man merker kanskje selv når man får nok og synes man bare krangler og nesten gruer seg til samboer kommer hjem fra jobb og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå