Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Elias fikk dem først da han var ca 1,5 år, og nå når han er 3,8 år har han kun 2 igjen. Han har hatt opp mot flere hundre tror jeg - og selv om det står på hovedsien her at de ikke danner arr, har han mange mange arr på ryggen Emma fikk sin første mollusk da hun var kun 3 mnd og har nå ved 1 årsalder en god del hun å - spesielt i bleieområdet. Så ser jeg til min forskrekkelse at jeg å har fått ganske mange - foran i skrittet...grøss...står om det å på hovedsiden, men hvorfor er vi så innmari plaget og nesten ingen andre jeg kjenner!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hva er mollusker? vannkopper?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Står om det på hovedsiden her Kjipe greier - men helt ufarlig da
Northernlights Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Tror noen barn er mere mottagelig for dem. Av mine 6 barn er det kun 1 av dem som fikk mollusker. Kjenner en annen familie med 4 barn, og der var det kun et barn som var plaget også.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Eldste min har hatt mollusker siden juni, foreløpig bare henne... Hun har masse på lårene og noen få på magen.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Frøkna mi på 5 år er også svært plaget med molusker, hun fikk sine første i sommer, og det blir bare fler og fler... Hun klør å klør, hjelper sikkert svært lite at ho er plaga med atopisk eksem i tilleg da.... Heldigvis har jeg ikke merka noe på di 2 minste enda, så håper di slipper unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå