Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 andre som har fått sopp der nede når de har vært gravide...jeg går nå på den canesten kuren.. fikk sopp sist gang da jeg var gravid med datteren min, vet jo ikke om jeg er gravid da igjen da, men er det normalt med sopp der nede når man er gravid?
Babyønske �� Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Når har ikke jeg vært gravid, så har ikke egen erfaring. Men jeg har lest både her på Bim, og andre steder, at det visstnok skal være vanlig ja
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg også har lest at det er helt vanlig.. det og hemorider... Huff..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Det er vanlig å få sopp under graviditet ja. jeg har hatt det alle gangene jeg har vert det, men fikk det faktisk nettopp for første gang uten å være gravid. man kan få det endten man er det eller ikke
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Er ganske vanlig ja. tror det har noe med at "miljøet" i skjeden er annerledes når man er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå