hollering Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 og ikke gir beskjed,hvor lenge skal man vente? Har innvitert en klassevenninne til eldste jenta mi,med familie,de skulle komme kl 1500,men ikke ikke sett snurten av de,eller hørt noe.... grrrr...
Topia Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jævlig irriterende. Ring dem å hør om dem har glemt det eller.....
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Da ville jeg sendt en melding og spurt om de har glemt det!
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 ville også sjekka opp med de jeg..
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 åååå... sånn skjedde med meg og, nyttårsaften for 2 år siden.. mine foreldre, var 30 min. for seint ute, hadde hatt besøk dem og kunne ikke be besøket om å dra.. gjett om jeg var forbanna!?!
Ett_øyelokk.... Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Det er det mes irriterende som finnes. Har en familie som er så jæ.... flinke til å komme 30 min forseint. Jeg hadde nok sendt en sms eller ringt.. Maten blir jo ødelagt av å stå forlenge og da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå